Gjest lurven Skrevet 12. januar 2005 #21 Skrevet 12. januar 2005 ja har ikke noe problemer med det jeg. fortid er fortid men det er ikke sånn at jeg MÅ vite om hva hun har gjort før. men snakker om det hvis det faller naturlig
Gjest vinkjelleren Skrevet 12. januar 2005 #22 Skrevet 12. januar 2005 Vel..ei jeg VAR sammen med for lenge siden ville ikke snakke så mye om dette, og kom typisk med svaret, som nevnt her: Fortid er fortid. Dette var jeg faktisk helt fornøyd med, og tenkte ikke så mye mer på disse tingene. Vi var i sammen ganske lenge, og hadde mye sex. Etterhvert begynte HUN å klage på det ene og det andre med sexen som ikke var bra nok..og til slutt kom det frem mang en gang hvordan jeg var i senga sammenlignet med flere av DE andre hun hadde hatt før. Den hadde gjordt DET med henne på den plassen, og DET hadde vært så bra, og DEN hadde gjordt noe annet på DEN perfekte måten osv. osv. osv....Dette sa hun altså rett ut etter hvert. Et ting hadde vært om hun hadde holdt det inne i seg, eller TENKT på det men.. Altså, først sa hun : Fortid er fortid..etterpå begynte hun å sammenligne meg direkte med denne såkalte Fortiden sin og gi uttrykk for det. Da var dette for meg slettes ikke kun noen fortid lengre, og DA fikk jeg nok..for å si det slik.
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #23 Skrevet 13. januar 2005 Kjæresten min er ikke interessert i å høre om exene mine, og jeg er ikke interessert i å høre om hans exer.
Gjest En far Skrevet 18. januar 2005 #24 Skrevet 18. januar 2005 Når jeg møtte min nåværende samboer så fortalte vi hverandre hvor mange vi hadde vært sammen med og om det var langvarige forhold eller ONS. Ut over det ønsker jeg ikke å vite noe om hva de drev med. Hun sier jo at jeg er den beste hun noensinne har hatt og da er jeg fornøyd
jepady Skrevet 18. januar 2005 #25 Skrevet 18. januar 2005 Dette er et skummelt tema altså!! OBS OBS!! Jeg tror dette fort kan skape frustrasjon senere altså. Tanker som ikke er sunt både for han/henne om man er helt åpne på dette altså. Nå snakker jeg av personlig erfaring, jeg og min samboer fortalte alt for mye i starten. Var jo egentlig som nevnet tidligere en måte å sjekke litt hva den andre likte, pluss litt utforsking på hvorfor ikke andre forhold ikke funket liksom. For oss begge gidde alt dette unødvendig grunn til bekymring. Jeg begynte å lure på om jeg var like god som han hun hadde hatt absolutt best sex med osv....De var egentlig bare elskere fortalte hun men de møttes ganske ofte fordi hun hadde det helt skjønt med han. Han ville aldri ha noe fast da, selv om hun kanskje egentig ønsket det men hun klarte ikke stoppe å treffe han fordet før han fant seg en annen dame. Vel nok om det, poenget var at dette faktisk ga meg skikkelig problemer etterhvert. Fikk rett og slett prestasjons angs. Var jeg like god, var min like stor osv osv......Gikk så langt at jeg faktisk fikk problemer med erekasjon en stund altså pga av dette :-) Kan le av de nå da!! Hun har i ettertid fortal om lignende ting, at hun ikke likte at vi gjorde det og det for det hadde jeg gjort sammen med min tidlige samboer også videre.... Heldigvis skled dette over for oss, men det har voldet begge mye vondt egentig. Til ingen nytte faktisk!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #26 Skrevet 18. januar 2005 Typen min vet hva jeg har gjort og omvendt. Jeg har spurt og gnålt endel, pga elendig selvtillit... Men heldigvis har han ingen ekser, så jeg har sluppet å høre noe jeg ikke hadde hatt godt av.
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #27 Skrevet 18. januar 2005 Typen min har ikke lyst å høre om fortiden min..
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 #28 Skrevet 18. januar 2005 Typen min har ikke lyst å høre om fortiden min.. Hehe, jeg vet sannelig ikke hva som er best jeg. Jeg synes det er flott at han spør. han bryr seg! :-) men samtidig, så er det kanskje ikke alt han har godt av å vite! Han vil sikkert bare finne ut hva som tenner deg og ikke
AUF Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #29 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har jo ikke så veldig mye erfaring, så det er bare gøy å diskutere Han er best uansett!
Penetrator Skrevet 18. januar 2005 #30 Skrevet 18. januar 2005 Ikke noe å hente på å grave og spørre om fortid, men d er klart jeg vil vite om min elskede "lå rundt i hytt og gevær" før jeg traff henne.
jepady Skrevet 18. januar 2005 #31 Skrevet 18. januar 2005 Ikke noe å hente på å grave og spørre om fortid' date=' men d er klart jeg vil vite om min elskede "lå rundt i hytt og gevær" før jeg traff henne.[/quote'] Det skjønner jeg, men ikke gå i detalj om hva man har gjort med den og den osv. Det er min smertefulle erfaring da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå