Gå til innhold

mannfolk se her!!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uinteressant.

Det kan vere eit forsøk på å få i gang ei samtale om sex for å finne ut kva du ynskjer/likar. Det er det som er interresant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

3 alternativer:

- Lyv så det renner.... i dette tilfellet kan det være lov

- Nekt å si noe, og avslutt med å si at fortid er fortid. Denne er den beste synes jeg.

- Si sannheten - denne er farlig. Noen ytterst få tåler å få sannheten. Om du liker å ta sjanser så gjør du dette. Kanskje når man har kjent hverandre noen år så kan man kanskje fortelle slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

han vil sikkert vite hvor mange du har vært rundt på, for å se om du er noe verdt å samle på. Hvis du ikke tør å si det, så vet du nok selv at du har hatt deg litt med for mange. Jeg vil også gjerne vite hvor mange evt. en dame har hatt. Vil jo ikke ha en dame som har vært rundt på alle med to bein.

Helt forstålig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

- Lyv så det renner.... i dette tilfellet kan det være lov

er du helt tulling eller? Hvorfor skulle det være lov? Hvis du ikke tør å innrømme hvor mange du har hatt...tør du ikke stå for hva du har gjordt? Bra start på et mulig forhold, ved å lyve om noe såpass viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så interessant å vite hvor mange tidligere partnere ei jente har hatt??

Jeg har en "på gang", og han spør om hvor mange, hvor godt det var, hvor god x'ene var, hva slags sex vi hadde, hvor vi hadde sex... alt mulig!!!

Nei, fortid er fortid (for meg i alle fall). Personlig hadde jeg helst sett at jeg ikke fikk vite det.

Mulig han føler seg litt usikker, eller at det er en bestemt type sex/fantasi han har, og lurer litt på hvorvidt du er typen til å bli med på det ? Eller kanskje han prøver å finne ut hva du liker ? En annen mulighet kan jo være at det gir han et kick å høre at du koset deg ?

Gjetter bare her jeg....

Uansett, måtte da vært enklere å spørre rett ut da. Ung mann dette eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Nei, og forventer heller ikke at hun skal spør og grave så mye. En av de viktigste delene av historien din trenger ikke den nye å vite så mye om. Bare resultatet av erfaringene du har gjort deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid. At han spør såpass vitner om litt usikkerhet. Si at du ikke bryr deg om fortiden hans og at dere starter på blanke ark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vil sikkert vite hvor mange du har vært rundt på, for å se om du er noe verdt å samle på. Hvis du ikke tør å si det, så vet du nok selv at du har hatt deg litt med for mange. Jeg vil også gjerne vite hvor mange evt. en dame har hatt. Vil jo ikke ha en dame som har vært rundt på alle med to bein.  

Helt forstålig spør du meg.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du først sier det så bør du snakke sant, men det går fint an å si at tidligere forhold egentlig er noe du liker å legge bak deg og helst ikke vil snakke om.

... Jeg er lite interssert i en kvinnes fortid og ser ikke det store poenget i å snakke om min heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Yngre gutter pleier å spørre om sånt.

Men jeg forventer at en gutt på over 20 legger av seg slike "vaner". :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns det er greit å vite om han har hatt fem eller femti partnere. Nå har jeg kjent mannen min i fjorten år så jeg kjenner alle han har vært sammen med :) men hva de har bedrevet spurte jeg ikke om, ikke i begynnelsen ihvertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yngre gutter pleier å spørre om sånt.

Men jeg forventer at en gutt på over 20 legger av seg slike "vaner".  :roll:

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders74

Han har uansett mye mer erfaring enn meg! hvis han snakker sant da... :wink:

Det var det med å gange jenters tall med tre og dele gutters med det samme da ;)

Men nei, det er sånt jeg vil vite minst mulig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det med å gange jenters tall med tre og dele gutters med det samme da ;)

Men nei, det er sånt jeg vil vite minst mulig om.

Hehe, ja den har jeg hørt... :hoho::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg synes i hvert fall ikke man MÅ si noe helt konkret. Omtrentlige tall og ca antall forhold bør man kunne lire ut av seg og stå for, men egentlig synes jeg ikke en som bare er en elsker skal trenge å vite sånt. Hvis man blir kjærester eller dette ligger i lufta synes jeg det er viktig at man snakker om holdninger og moral, egentlig, men selv har jeg IKKE villet vite hvor mange kjæresten min har vært (sammen) med, selv om han helt sikkert hadde fortalt meg det om jeg ville. Jeg har dog et "anslag", men synes faktisk det er best for meg å ikke ha konkrete tall. Nå er det ikke snakk om så mange, da, hadde vært verre hvis jeg hadde visst at han hadde vært rundt. Men det er nå meg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
han vil sikkert vite hvor mange du har vært rundt på' date=' for å se om du er noe verdt å samle på.[/quote']

Gjelder dette også for guttens fortid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...