AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Del Skrevet 10. juli 2017 Når jeg flyttet inn vasket ikke utleier kåken min. Det var også noen insekter, men det var rimelig og tenkte så lenge jeg holdt det ryddig ville det gå bra. Så innså jeg at det var unormal temperatur i kåken. Tenkte kanskje det var på grunn av varme ute, men er alltid rundt 30 grader i huset og kan bli mer. Kan gå ned til rundt 29 med vindu åpen. Det er ikke gulv varmere andre steder en badet, så det var litt kjølig i vinter. Jeg ryddet takk avfall ut av viften, og tenkte jeg kunne få denne plassen til å fungere selv om det er lytt og slikt. Insekter har jeg ikke problemer med om vinteren. Det var problemer med alle vindu, og er sannsynligvis sprekker i grunnmuren. Har en slik sprekk på badet jeg så insekter komme fra før, før jeg fikk drept dem. Blekemiddel. Eneste stede med insekter nå er stue og soverom. Fra viften kommer gigantiske edderkopper konstant, så har den lukket, vurdert å henge inn netting for å hindre dem å komme igjennom, men føler det blir veldig mye jobb. Har malt og ordnet møbler og saker i kåken siden jeg tenkte å bo her fremover. For tiden er jeg er bekymret for at det kan være sopp i kåken siden jeg er sliten konstant siden nyttår og vurderer å teste stedet. Er et rimelig og fint sted, men tenker jeg kanskje burde flytte. Noen som vet litt om regler ved utleie og hva jeg har krav på? Kan jeg kreve tilbake penger om det er påvist sopp i kåken? Jeg er innom nav, og sliter litt så føler meg for sliten til å flytte igjen. Har ikke økonomi til slikt. Noe jeg burde vite generelt? Synes utleier er hyggelig, men... vet ikke helt om jeg orker at det er så lytt og slikt lenger. Anonymkode: ef9a3...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Del Skrevet 10. juli 2017 Du bør i alle fall lære deg ordene "leilighet" og "bolig", skal du klage på noe er korrekt språk en forutsetning. Det der var så slitsomt å lese at jeg håper en edderkopp komme inn viften og spiser deg opp i kåken din. Anonymkode: e1c1d...171 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Del Skrevet 10. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør i alle fall lære deg ordene "leilighet" og "bolig", skal du klage på noe er korrekt språk en forutsetning. Det der var så slitsomt å lese at jeg håper en edderkopp komme inn viften og spiser deg opp i kåken din. Anonymkode: e1c1d...171 Jeg er ikke redd edderkopper, men er litt som i filmen araknofobia når en hær på 10 store edderkopper kommer inn i viften samme tid (minner veldig om den scenen hvor de kommer inn fra alle sprekker i filmen), Forsåvidt må du ha en liten ordbok om du ikke forstår norske ord. Men forsåvidt skrev jeg ikke ordrett bokmål så forstår om du ikke helt forstår andre norske ord enn de du finner i ordboken. Anonymkode: ef9a3...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Del Skrevet 10. juli 2017 Beklager men tror ikke du har krav på noe her. Men har du mugg i leiligheten må selvfølgelig huseier ta tak i det. Men det holder ikke å tro, du må jo finne muggen Også. Men hvis du mener det er mugg der bør du jo snakke med huseier så han kan få sett på det. Anonymkode: 325d8...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elena87 Skrevet 10. juli 2017 #5 Del Skrevet 10. juli 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør i alle fall lære deg ordene "leilighet" og "bolig", skal du klage på noe er korrekt språk en forutsetning. Det der var så slitsomt å lese at jeg håper en edderkopp komme inn viften og spiser deg opp i kåken din. Anonymkode: e1c1d...171 Omg... du bør legge vekk KG om du ikke liker skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 10. juli 2017 #6 Del Skrevet 10. juli 2017 Er det en kjellerleilighet? Da følger edderkopper veldig ofte med som en bonus i husleien dessverre Jeg har bodd i flere kjellerleiligheter (noen av dem helt nye) og de jævlene karrer seg altså inn overalt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå