Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kollega er så snill at han tar deler av vaken min på lørdag. Han er virkelig utslitt, så jeg ville ikke engang spørre, men han var mitt sise håp. 

Jeg skal ta de siste timene selv, og han skal få lønnen min for de timen. I tillegg skal jeg vaske leiligheten hans for ham. Men jeg synes ikke dette er nok, for det er utrolig snllt av ham når han nesten er utbrend 

Så hva mer kan jeg gjøre`?

Anonymkode: 38ae5...16f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke skal/kan jobbe hele vakten selv?

Syntes jo i utgangspunktet at det du allerede tilbyr er godt nok, men tenker at det kan avhenge litt av hva du skal..

Anonymkode: 584a0...210

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes lønn og leilighetsvask høres bra ut jeg da. Også kan du ji gjengjelde ved å stille opp om han skulle ha behovet en eller annen gang.

Anonymkode: fdab8...7fa

• Liker 5
Skrevet

Er sex uaktuelt? Det virker som om han har behov for det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok, bare ikke spør han igjen. Gjør en tjeneste for han når han trenger det.

Anonymkode: e6932...564

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du kan jo foreksempel spandere en god middag på han.

AnonymBruker
Skrevet

Han kunne ha sagt nei.. tar vakter for andre hele tide, forventer ikke noe annet en lønnen.  At du tilbyr deg å vaske for ham er mer en takk nok synes jeg :)

Anonymkode: 0722f...78a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. 

Snakket med ham igjen og sa at jeg var utrolig takknemlig for hjelpen. TIlbudet om å vaske leiligheten hans står ved lag, men han vil ikke ha lønnen min for de timene jeg jobber. Prøvde å insistere på at han skulle få den, men det var enten å beholde pegene selv eller at han ikke dekket for meg. Jeg har lovet å ta en vakt for ham en gang han trenger det, og jeg skal ta en vakt en gang han bare vll ha fri. 

TIl den som sa jeg ikke skulle spørre ham igjen... Det kommer jeg kanskje til å gjøre. Det er litt unntakstilstad på jobb nå, så det er derfor han er så sliten. Om jeg spør igjen i oktober f.eks så tror jeg ikke det er noe krise. Dessuten føler jeg nå at jeg har gitt ham nok igjen. Jeg har tilbudt ham min del av lønnen den dagen, vaske leiligheten hans og en "gratis" vakt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du har tilbudt mer en nok!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 5.03, Meltzer skrev:

Pig-alert. Du sitter på kvinneguiden og gjør alt for å fiske til deg samtaler i fra kvinnene du. Ja, jeg sporer av, men en som deg vil jo mene det. Herregud finn èn annen ting å diskutere. Det er ingen relasjon til trådstarters tema. PIG!

Anonymkode: 5dcab...884

• Liker 1
Skrevet
På 13.7.2017 den 13.58, AnonymBruker skrev:

Pig-alert. Du sitter på kvinneguiden og gjør alt for å fiske til deg samtaler i fra kvinnene du. Ja, jeg sporer av, men en som deg vil jo mene det. Herregud finn èn annen ting å diskutere. Det er ingen relasjon til trådstarters tema. PIG!

Anonymkode: 5dcab...884

Ja, samtaler er det jeg er ute etter.

Interessert i en samtale?

AnonymBruker
Skrevet
På 7/10/2017 den 5.03, Meltzer skrev:

TS her. Ikke med meg i alle fall, han er homofil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...