Arabella Skrevet 16. juli 2017 #221 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jorge er helt normalt og fint i Tyskland og Frankrike. Anonymkode: 47dcc...8ee Jeg mente ikke at det var et merkelig navn. De to jeg kjenner er henholdsvis fra Peru og Spania. Endret 16. juli 2017 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #222 Del Skrevet 16. juli 2017 En venninne stod mellom familienavnene Guttorm og Bottolf og har nå landa på.. *drumroll* Guttolf! Anonymkode: 9a54d...68b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #223 Del Skrevet 16. juli 2017 Mitt bidrag (og her går jeg i anonymmodus for disse navnene tilhører bekjente av venner av meg) Thia Jamilla Inge Jan Når det gjelder siste navnet på lista, så er det kombinasjonen jeg alltid har funnet merkelig, - hadde det vært Jan Inge hadde jeg ikke hevet et øyebryn en gang. Anonymkode: b467b...a6c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2017 #224 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt bidrag (og her går jeg i anonymmodus for disse navnene tilhører bekjente av venner av meg) Thia Jamilla Inge Jan Når det gjelder siste navnet på lista, så er det kombinasjonen jeg alltid har funnet merkelig, - hadde det vært Jan Inge hadde jeg ikke hevet et øyebryn en gang. Anonymkode: b467b...a6c Det blir på samme måte som Arne Jan, som jeg skrev i et innlegg. Endret 16. juli 2017 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pmaxqueen Skrevet 16. juli 2017 #225 Del Skrevet 16. juli 2017 Det rareste navnet jeg har hørt her i Norge er Tuesday. Søt jente på 4 år, med navnet TUESDAY. Burde ikke vært lov spør du meg.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2017 #226 Del Skrevet 16. juli 2017 19 minutter siden, Pmaxqueen skrev: Det rareste navnet jeg har hørt her i Norge er Tuesday. Søt jente på 4 år, med navnet TUESDAY. Burde ikke vært lov spør du meg.. Jeg tenker umiddelbart på Tuesday Weld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #227 Del Skrevet 16. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt bidrag (og her går jeg i anonymmodus for disse navnene tilhører bekjente av venner av meg) Thia Jamilla Inge Jan Når det gjelder siste navnet på lista, så er det kombinasjonen jeg alltid har funnet merkelig, - hadde det vært Jan Inge hadde jeg ikke hevet et øyebryn en gang. Anonymkode: b467b...a6c Per Jan og Jan Gunnar samt Jan Rhonny er videns kjent. Det samme er: Leif Gunn Britt Theis Roy Liss Gry Sonja Celina Bertil Sam Janny Jenny Åshild Gunnhild Rannhild Tanja Ronje Frank Anonymkode: 47dcc...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 16. juli 2017 #228 Del Skrevet 16. juli 2017 Vet om en som heter Britanius. Vet ikke hvorfor, men jeg ser alltid for meg en dinosaur når jeg hører navnet... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #229 Del Skrevet 16. juli 2017 3 timer siden, Pmaxqueen skrev: Det rareste navnet jeg har hørt her i Norge er Tuesday. Søt jente på 4 år, med navnet TUESDAY. Burde ikke vært lov spør du meg.. Norsk jente? Og så engelsk uttalt navn? Tjusdæi liksom? :o Herregud! Anonymkode: 9a54d...68b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #230 Del Skrevet 17. juli 2017 På 10.7.2017 den 12.25, Salka skrev: Nathanielander Thula Nova Diamante Aella Malove Bluebell Marie Ingeborg Hjørdis (Puh!) Bare de tre første som er rare da, men sammen alle sammen blir det bare merkelig. Lillegull (ikke kallenavn, men virkelig navn) Taran Gøril Amanthea Deodata Gerd Magda Urban Jeg kjenner Lillegull🙈 Flere i familien der med spesielle navn Anonymkode: 9544a...d71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #231 Del Skrevet 17. juli 2017 Lillebil Tankred Toppen Basse Peik Blomma Eindride Anonymkode: 83e1f...113 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 17. juli 2017 #232 Del Skrevet 17. juli 2017 På 12.7.2017 den 15.51, AnonymBruker skrev: Er vel ikke den skarpeste i skuffen, enkelte navn. Anonymkode: 47dcc...8ee Det det må du øve mer på 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 17. juli 2017 #233 Del Skrevet 17. juli 2017 Sjasmin. Og ja - hun ble født på 90-tallet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #234 Del Skrevet 17. juli 2017 Elian er noe jeg hørte ganske nylig. Personlig liker jeg ikke alle disse guttenavnene som ender på -an, og skjønner ikke hvorfor folk må finne på så mye. Hvis du vil være unik, så kall ungen din for Ola eller noe😂 Anonymkode: 8aec6...f0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmis25 Skrevet 17. juli 2017 #235 Del Skrevet 17. juli 2017 Mange merkelige navn der ute, men av de jeg kommer på nå så klarer jeg bare ikke å venne meg til Olve, Njål, Dagmar og Tage... Sikkert mange som mener de er vanlige, men det er noe med de navnene jeg ikke klarer å sette fingeren på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. juli 2017 #236 Del Skrevet 17. juli 2017 Gunoria har vært brukt i slekta på min fars side. Det er ganske uvanlig og spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #237 Del Skrevet 17. juli 2017 Odd Edd Anonymkode: 2831b...818 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #238 Del Skrevet 17. juli 2017 Arya (helnorsk). Ellers har jeg to navn lenger bak i slekta som er Gundela og Brønla. Anonymkode: db3e7...63c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #239 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg har stor slekt, og kjenner eller er i familie med Herleik, Hedin, Andor, Naia, Isa, Elg, Une, Boye, Moa og sikkert flere som jeg ikke syns er merkelige navn i det hele tatt, fordi jeg har kjent dem/hørt om dem hele livet. Men mange helt vanlige (og i grunnen fine) navn har jeg syntes vært helt snåle første gang jeg har hørt dem, bare fordi det var første gang (dvs ingen på min barneskole eller omgangskrets het det). Det er navn som Ingar, Åsne, Åsta, Ågot, Brynjar, Gard, Tuva, Tage, Folke og lignende, første gang jeg hørte disse trodde jeg de var supersjeldne og skikkelig merkelige. Jeg trodde foreldrene til både Kaspara og Dino hadde klikka helt, men begge de er oppkalt etter besteforeldre. Navn er bare rare første gang man hører dem. Anonymkode: d4a79...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #240 Del Skrevet 17. juli 2017 Kveldulv og Unnvald Anonymkode: 19f22...f81 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå