Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slutt med kjæresten våren/sommeren i fjor, han flørtet med andre jenter/var ikke på et stadiet i livet der han klarte/ønsket å binde seg og vi har ikke hatt kontakt siden, bortsett fra bursdagsmeldinger der tonen har vært god. Jeg slettet han fra alle sosiale medier fordi jeg var lei meg og slet med å komme meg videre, men jeg forklarte han aldri hvorfor/har ikke snakket siden jeg slettet han. Han møtte en jente i mai som jeg tror han holder på å bli sammen med nå. Jeg savner han (ikke bare "å ha noen"!), men vil nok være fornøyd med å starte litt kontakt igjen/være venner som snakkes en gang i blant. Tror det er for tidlig å skulle bli sammen igjen/han har ikke endret seg nok.. Og er i det hele tatt usikker på om jeg noen gang kommer til å ønske det igjen. Men savner personligheten hans og er lei meg for at vi ikke har noen som helst kontakt, noe jeg sikkert også kan takke meg selv for siden jeg slettet han uten videre.. 

Hva tenker dere? Bør jeg sende han en melding/ringe? Evt forklare årsaken til at jeg kuttet kontakt og spørre om han kan tenke seg å være venner igjen? Mener selvfølgelig ikke at vi skal henge sammen ofte, det må jo være noe den nye kanskje-kjæresten er komfortabel med og. Jeg savner han bare og er usikker på fremgangsmåte, eller om jeg bare skal la savnet være......

Setter stor pris på alle svar! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei la vær! 

Anonymkode: 3b280...295

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke gjør det. La fortid være fortid.

Skrevet

Ts her. Vi har aldri vært uvenner, var egentlig bare trist for begeg parter da vi avsluttet. Kan jeg ikke legge han til på facebbok bare, med en kort vennlig melding om at jeg ikke mente noe vondt da jeg slettet han? Er 90 % sikker på at han ble sint/lei seg da jeg kuttet all kontakt uten å si noe. Han sa hele tiden at han ønsket å være venner, men jeg måtte ha en pause

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, LissLotte skrev:

Ts her. Vi har aldri vært uvenner, var egentlig bare trist for begeg parter da vi avsluttet. Kan jeg ikke legge han til på facebbok bare, med en kort vennlig melding om at jeg ikke mente noe vondt da jeg slettet han? Er 90 % sikker på at han ble sint/lei seg da jeg kuttet all kontakt uten å si noe. Han sa hele tiden at han ønsket å være venner, men jeg måtte ha en pause

Kan du ikke heller si hei når du møter han da....

Anonymkode: 6a6b3...580

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke heller si hei når du møter han da....

Anonymkode: 6a6b3...580

Jo absolutt, men vi har litt forskjellige venner og steder vi er, så sjansen er usannsynligliten for at vi møtes tilfeldig

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har en ny dame så er det ikke sikkert det er så viktig for han å være venner eller henge. Når man er forelsket i en ny så blekner jo minnet om eksen og det blir ikke så veldig relevant. Bare så du er forberedt på at dette behovet kan være enveis fra din side. 

Om du faktisk har et håp om å bli sammen igjen (hvis jeg tolker innlegget ditt riktig) så ser jeg heller ikke hva godt som kan komme ut av det. Det beste for å komme over noen er null kontakt, over lang tid. 

Anonymkode: d0ecb...192

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har en ny dame så er det ikke sikkert det er så viktig for han å være venner eller henge. Når man er forelsket i en ny så blekner jo minnet om eksen og det blir ikke så veldig relevant. Bare så du er forberedt på at dette behovet kan være enveis fra din side. 

Om du faktisk har et håp om å bli sammen igjen (hvis jeg tolker innlegget ditt riktig) så ser jeg heller ikke hva godt som kan komme ut av det. Det beste for å komme over noen er null kontakt, over lang tid. 

Anonymkode: d0ecb...192

Takk for svar :)

Skrevet

La det være. Hvis han er på vei inn i et nytt forhold så er tidspunktet veldig lite lurt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva må til, for at du aksepterer det er slutt?

Anonymkode: b04db...b68

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Livet er for kort til å angre på det man ikke gjorde.

You go girl!

Anonymkode: eeb40...dd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Fortid er fortid og dette er et år siden! Dere omgås ikke engang så hva er poenget med å liksom omgås på nett? Det er respektløst ovenfor den nye dama hans, og han. åssen hadde du følt det om eksen til en du akuratt hadde blitt sammen med plutselig la han til på facebook? Det hadde ikke føltes bra! La han være i fred.......... Han er ferdig med deg og trenger ikke noe unnskyldning

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke gjør det! 

Anonymkode: d71ba...614

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke hva som kan skade med det. Kan hende han ikke vil gjennoppta vennskap, men er det virkelig det aller verste i verden? 

Anonymkode: 3808b...7e0

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke hva som kan skade med det. Kan hende han ikke vil gjennoppta vennskap, men er det virkelig det aller verste i verden? 

Ikke sant! Vil han ikke, så vil han ikke - det aksepterer jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, LissLotte skrev:

Da tenker vi muligens likt. Jeg har fått venneforespørsel av eks tidligere. Det verste som kan skje er at du får et nei, hvis du klarer å ta sånt rolig uten å gå bananas (?) så ser jeg ikke hva som kan skade.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, LissLotte skrev:

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker vi muligens likt. Jeg har fått venneforespørsel av eks tidligere. Det verste som kan skje er at du får et nei, hvis du klarer å ta sånt rolig uten å gå bananas (?) så ser jeg ikke hva som kan skade.

Feil. Det verste som kan skje er at alle dårlige minner dukker opp igjen og at han blir forbanna for at du ikke lar han være i fred ! Og at det ødelegger all tillitt mellom han og nye dama! Men det er kanskje nettopp det du vil men herregud voks opp og la han være i fred og unn han å ha dwt bra uten deg! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke at TS egentlig spør om råd men heller leter etter svar som understøtter at hun kan ta kontakt. TS, ikke ta kontakt. Finn deg noe annet å konsentrere deg om enn en ex som er på vei inn i et nytt forhold.

Anonymkode: 23d65...a65

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...