AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Hei når jeg tar på fundation vil den liksom ikke trekke inn i huden, den legger seg bare oppå. Hva er det jeg gjør feil? Jeg føler at allle ser at jeg har på fundation, noen som vet om en fundation som blir veldig naturlig på. Noe som jeg også lurere på er at jeg har litt små hår i ansiktet , kan man fjerne de? Vil sminken blir finere på om man fjerner hårene i ansiktet? Anonymkode: 3402a...54a
Tørrfisk Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Finnes mange gode primere til bruk under foundation. Anbefaler å kjøpe en, ble enorm forskjell på meg!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Det kan også ha noe med foundationen å gjøre. Maybelline Fit me, f.eks, blir liggende utenpå huden min og bare sklir rundt når jeg prøver å jobbe den inn. Min favorittm Clinique Superbalanced, legger seg kjempefint. Hvis du finner en foundation som passer hudtypen din (og er av god kvalitet), så vil nok dette løse seg. Be om prøver på et parfymeri, så du får testet den ut en hel dag. 🙂 Anonymkode: 9c43f...1c0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Alt kommer an på hvordan hudtype du har. Har du fet hud eller tør hud? En foundation for fet hud vil legge seg utenpå tør hud og en foundation for tør hun vil legge seg utenpå fet hud.... Du må ha en som er tilpasset din hud, men best for finest finish er uansett et pudder og ikke foundation! Nei du kan ikke fjerne dunhårene i ansiktet, de har ingenting å si for sminken og vil se helt jævlig ut om du prøver å fjerne (masse små sorte skjeggstubber etter en dag liksom) Husk å bruke godt med fuktighetskrem (tilpasset din hudtype) under sminken! Primer er ikke så viktig Anonymkode: bce6e...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå