AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Blir det mye gris? Er det like følsomt? Har dere menn noe i mot å ha sex når dama har mensen? Anonymkode: f92d3...d5b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 For min del er det bare jævlig vondt. Anonymkode: 42512...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Blod tenner meg xtra så er alltid godt De jeg har hatt sex med under mensen har som oftest mer lyst da, spesielt når de vet at jeg ikke har no imot blod Anonymkode: b37b1...e41
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Nå begynner jeg å føle meg litt unormal her, fordi mensen hos meg lukter forferdelig! Har aldri hatt sex den uken på grunn av det... Dere som har sex, lukter det ikke hos dere? Anonymkode: 43671...345 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Nei ingen lukt. Men jeg liker ikke å ha sex under mensen. Det blir ikke noe gris egentlig , men sånn i tilfelle det blir gris, så har vi alltid et håndkle under. Anonymkode: 3e199...f2c
Epiphany Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Hadde sex én gang da jeg ikke var klar over at jeg hadde fått mensen, og jeg kunne ikke ha blødd særlig mye ettersom jeg ikke var klar over det, men likevel ble det veldig mye søl og gris. Never again, for å si det sånt! Men merket ingen forskjeller ellers.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Lukta, smertene og ikke minst masse ekkelt gris og store vaske- og skurejobber er ikke akkurat det som tenner meg mest... Anonymkode: e1516...7e7 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 Vi legger et håndkle under, men blir ikke så mye gris egentlig. Syns det føles helt likt. Anonymkode: 1e298...724
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #9 Skrevet 9. juli 2017 Hvis man ikke har vondt så går det jo greit sånn sett, men personlig synes jeg det alltid blir mye gris. Og det synes jeg er avtennende, derfor gjør jeg det ikke under mensen. Anonymkode: f937e...05c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Skrevet 9. juli 2017 Har sex i dusjen. Mannen liker å slikke så jeg setter inn en tampong. Anonymkode: f5a41...d5e
Hjärtat Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 Vi har sex når jeg har mensen, men forsøker å styre unna de dagene jeg blør som mest. Det er stort sett forbudt for han å fingre eller ta på meg der nede (men det hender at kåtheten tar overhånd, og jeg gjør et unntak). Det blir jo litt blod både her og der, og det krever at vi vasker oss godt eller dusjer etterpå. Sengetøyet skifter vi når uka er over, med mindre det er skikkelig ille, men det er det så og si aldri. Jeg synes det er like følsomt, men at det kan bli litt mindre godt hvis jeg blør under akten og det blir veldig vått, da blir det for lite friksjon. Sambo har ikke noe i mot det, men han liker det ikke ekstra godt denne uka, for å si det slik.
Nmtt Skrevet 9. juli 2017 #12 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: For min del er det bare jævlig vondt. Anonymkode: 42512...0ec Skriver under på denne. Helt jævlig vondt. Har dermed ikke gjort det på mange år!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #13 Skrevet 9. juli 2017 Jeg blir alltid ekstra kåt når jeg har mensen, og vil ha så mye sex som mulig! Er liksom våt hele tiden, og både klitoris og vagina kjennes ekstra følsom. Får veldig gode orgasmer da. Nå har jeg hormonspiral, så jeg blør veldig lite - kun litt spotting - men ellers er følelsene de samme. Min erfaring er at det varierer veldig hvor villige menn er til å ha sex når kvinnen har mensen, så det må man nesten (som med alt annet som gjelder sex) finne ut av sammen. Noen bryr seg ikke, andre er mer skeptiske. Jeg har til og med hatt en som rett og slett kastet seg av meg og løp inn på badet for å vaske den stakkars penisen sin. Mannen var over 40, og man skulle tro han ikke hadde vært borti en kvinne før... Anonymkode: 78884...4ac
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #14 Skrevet 9. juli 2017 Jeg blir ofte kåtere og syns jeg blir mer sensitiv når jeg har mensen. Har aldri blødd under sex. Anonymkode: 248cd...549 1
Jolene Skrevet 9. juli 2017 #15 Skrevet 9. juli 2017 Sex under mensen hjelper på menssmerter for min del. Ikke blør jeg så mye heller (hormonspiral), men kan få skikkelige menssmerter. Selv da jeg ikke hadde spiral, var det ikke noe problem med blod. Jeg blødde mye, men man kan jo bare legge et håndkle under. Sex er like deilig, og gir meg smertelindring i tillegg. Vinn-vinn!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #16 Skrevet 10. juli 2017 "Det er jo bare å legge et håndkle under". Blør dere andre virkelig så lite...? Anonymkode: e1516...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #17 Skrevet 10. juli 2017 Man har ikke sex når man har mensen, det sier seg selv. Anonymkode: 8199a...61e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #18 Skrevet 10. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: "Det er jo bare å legge et håndkle under". Blør dere andre virkelig så lite...? Anonymkode: e1516...7e7 Jeg blør så mye at jeg går på medisiner mot det. Men et tykt håndkle som er brettet i to blør jeg ikke gjennom på et kvarter altså Vi har ikke timelang sex under mensen, men en kjappis hvor målet er at han og jeg skal bli tilfredsstilt er supert, og da bruker vi håndkle. Dusjer rett før og rett etter. Anonymkode: 727fc...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #19 Skrevet 10. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Man har ikke sex når man har mensen, det sier seg selv. Anonymkode: 8199a...61e Nei, det sier ikke seg selv. Mensen hos folk varierer, så selv om det ikke er noe for deg, kan det gå bra og føles bra for andre. Personlig ønsker jeg meg en kjæreste som driter i mensen og takler blod. Det hadde gjort livet litt mindre stress, tro det eller ei. Anonymkode: ccd41...f06 3
tdm900 Skrevet 10. juli 2017 #20 Skrevet 10. juli 2017 Ha sex med dame som har mensen har jeg hatt, kan ikke si det var "digg" akkurat, men likevel godt for begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå