AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #21 Skrevet 10. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blør så mye at jeg går på medisiner mot det. Men et tykt håndkle som er brettet i to blør jeg ikke gjennom på et kvarter altså Vi har ikke timelang sex under mensen, men en kjappis hvor målet er at han og jeg skal bli tilfredsstilt er supert, og da bruker vi håndkle. Dusjer rett før og rett etter. Anonymkode: 727fc...1d0 Her i huset holder ikke et dobbelt håndkle et kvarter, for å si det sånn. Anonymkode: e1516...7e7
Mippi Skrevet 10. juli 2017 #22 Skrevet 10. juli 2017 Jeg kan få ganske følsom livmorhalstapp under mensen. Da kommer det an på størrelsen på penisen til partner om det er godt eller ikke å ha sex. Men generelt liker jeg å ha sex under mensen fordi sex er deilig uansett. Men det er selvfølgelig morsommere å ha sex når man ikke trenger å tenke på, og ta hensyn til, blodsøl. Det kommer også an på om partner uttrykker avsky av litt mensblod eller ikke. Synes han det er ekkelt har jeg selvfølgelig ikke sex. Helt ærlig synes jeg det er ganske barnslig å synes det er så ekkelt og kvalmt som noen menn tydeligvis synes det er. Grow the fuck up! Sorry, men det er bare rent blod (hos meg er det ingen blodklumper eller lignende. Bare rent rødt blod)... Det beste er en mann som både knuller og fingrer en menstruerende kvinne. Å ikke ville slikke uten tampong skjønner jeg, men med tampong og rett etter en dusj burde det gå fint å slikke på klitoris i det minste.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #23 Skrevet 10. juli 2017 Mannen min kunne jeg aldri overtalt til å ha sex under mensen, han er alt for prippen til slikt. Rare er at han er ganske røff i sengen ellers og en skikkelig mannemann, men den uken skulle man tro jeg var spedalsk eller noe. Har prøvd å si det til ham, at det er rent blod og at en hel uke uten sex er ganske lenge når det er en gang i måneden i store deler av fremtiden men men... Anonymkode: 14b11...0fe
Nanami Skrevet 11. juli 2017 #24 Skrevet 11. juli 2017 Kan ha sex i begynnelsen eller slutten av uka, men det gjør litt vondt. Blir vanvittig kåt under mensen, så er egentlig litt kjipt at det gjør så vondt. Typen har ikke noe imot det, for det blir ikke så mye søl uansett.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #25 Skrevet 11. juli 2017 Deilig. Er ekstremt kåt i den perioden. Anonymkode: f0f92...5ed
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #26 Skrevet 11. juli 2017 På 9. juli 2017 den 21.23, AnonymBruker skrev: Blir det mye gris? Er det like følsomt? Har dere menn noe i mot å ha sex når dama har mensen? Anonymkode: f92d3...d5b Funker fett ha sex med dama mi selv når hun har mensen . Gjør det på trengismatte så blir enkelt og vaske vekk evt blodrester ... Dama blør ikke så mye som det kan se ut som i bind eller toalett egentlig . Anonymkode: f777c...71f
Solivagant Skrevet 11. juli 2017 #27 Skrevet 11. juli 2017 Mye gris, ellers gjør det vondere enn vanlig.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #28 Skrevet 11. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Her i huset holder ikke et dobbelt håndkle et kvarter, for å si det sånn. Anonymkode: e1516...7e7 Da må du komme deg til legen! Eller snakker du om de første par dagene? Vi velger alltid sex på kvelden, siden jeg blør mest tidlig på dagen. Og jeg går i dusjen først, og bruker fingeren inne meg for å få ut mest mulig blod på forhånd, siden det ligger en del i skjeden før det renner ut. Hvis du har gjort dette og fortsatt blør gjennom to tykke håndklær på 15 minutter anbefaler jeg å ringe 113. Så store blødninger vil medføre at du blør i hjel. Med mindre du overdriver eller har svært tynne håndklær da. (Til sammenligning blør jeg gjennom et nattbind på en halvtime dagtid) Anonymkode: 727fc...1d0
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #29 Skrevet 11. juli 2017 Jeg kan godt ha sex under mensen, har ingenting å si for meg:P De dagen jeg blør mest er det greiest å gjøre det i dusjen, ellers er håndkle på senga nok. Men det forutsetter jo at partner også synes det er greit. Å ikke si i fra om at man har mensen til partner blir litt som å ikke si i fra om at man kommer når man får en blowjob:P Anonymkode: c31e0...207
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #30 Skrevet 11. juli 2017 Jeg blør såpass at det koagulerer i klumper i tillegg, og det er fullstendig uaktuelt å ha sex. I tillegg lukter selvsagt kraftig menstruasjon, og jeg blør såpass at det ikke holder med bare bind eller bare tampong- jeg må ha dobbel beskyttelse og nattbind på dagtid SELV om tampong er i. I tillegg gjør det vondt. Anonymkode: 3ecc0...21e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #31 Skrevet 11. juli 2017 Føles likt som ellers. Mannen har ikke noe imot det. Men det blir "bare" samleie. Dvs. ingen oralsex eller fingring (bortsettfra stimulering av klitoris). Det blir ikke mye gris men jeg blør ikke så mye. Anonymkode: f75a5...f3e
Sheherasade Skrevet 12. juli 2017 #32 Skrevet 12. juli 2017 Jeg blir også mye kåtere under mensen, så har hatt sex da ja. Mannen nå liker det ikke så godt dessverre. Man trenger mindre glidemiddel under mensen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå