Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 er ikke ofte jeg får av min kjære lenger. Vi er like glad i hverandre, og selv er jeg flink til å positive tink om og til han. Var ute på byen for ikke lenge siden, og da fikk jeg flere flotte komplimenter av andre enn jeg har fått av min kjære det siste halve året..... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg og min kjære har vært sammen i litt over 2 år nå, og vi gir hverandre komplimenter hver dag. Jeg vet ikke hvor lenge dette kommer til å vare da, men jeg nyter det så lenge
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Vi var vel flinkere i begynnelsen av forholdet til å gi komplimenter! Får enda, men mye sjeldnere. Han sier hver dag at han elsker meg da, og det er vel kompliment nok :-D
Maya22 Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 tror man har lett for å glemme å gi hverandre komplimenter når man har vært sammen en stund.... :-?
Melon Skrevet 9. januar 2005 #6 Skrevet 9. januar 2005 er ikke ofte jeg får av min kjære lenger. Vi er like glad i hverandre, og selv er jeg flink til å positive tink om og til han. Var ute på byen for ikke lenge siden, og da fikk jeg flere flotte komplimenter av andre enn jeg har fått av min kjære det siste halve året..... :-?Kanskje, han tror at du vet alt selv (han sa jo det før)? Men det er klart man vil høre komplimenter hver dag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå