AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Del Skrevet 9. juli 2017 Må mest sannsynlig flytte langt unna til høsten pga av studier, jeg har ikke lappen selv eller bil, noen som vet om firmaer eller fraktemetoder som ikke er så dyrt? Tenkte på å sende med posten feks. Har mest klær, en kontorstol, (kanskje kjøkkenutstyr, ikke hvitevarer) kanskje et par kommoder, og et lite nattbord, og noen andre småting, blir isåfall dette jeg skal ha med meg oppover. Noen som kan hjelpe meg her? Anonymkode: 44355...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Del Skrevet 9. juli 2017 veldig vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvor du flytter fra og til. Anonymkode: 2991f...bd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Del Skrevet 9. juli 2017 Legg ut annonse på småjobber på Finn.no Anonymkode: 53fb0...5dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Legg ut annonse på småjobber på Finn.no Anonymkode: 53fb0...5dd +1 Brukte dette og fikk hjelp til flytting for en ganske rimelig pris Anonymkode: 570f4...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Del Skrevet 9. juli 2017 Facebook - hjelp til alt mulig. Anonymkode: 84b98...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg har selv flyttet mye rundt pga studier, og det letteste er å pakke to kofferter og thats it. Kommodene dine kan du selge/gi bort på finn, også fikser du nytt/brukt når du kommer fram. Ikke helt hva du etterlyste av råd, men d enkle er ofte d beste. Lykke til med studier 😊 Anonymkode: 61a05...581 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Del Skrevet 9. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: veldig vanskelig å hjelpe deg når du ikke sier hvor du flytter fra og til. Anonymkode: 2991f...bd7 Vet jo ikke hvor det blir enda, men på Vestlandet en plass, muligens Volda, Sogndal, eller lengre nordover, flytter ifra hønefoss område Anonymkode: 44355...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 9. juli 2017 #8 Del Skrevet 9. juli 2017 Sjekk med selskaper som norlines. Da sendes det med lastebil eller skip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 9. juli 2017 #9 Del Skrevet 9. juli 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må mest sannsynlig flytte langt unna til høsten pga av studier, jeg har ikke lappen selv eller bil, noen som vet om firmaer eller fraktemetoder som ikke er så dyrt? Tenkte på å sende med posten feks. Har mest klær, en kontorstol, (kanskje kjøkkenutstyr, ikke hvitevarer) kanskje et par kommoder, og et lite nattbord, og noen andre småting, blir isåfall dette jeg skal ha med meg oppover. Noen som kan hjelpe meg her? Anonymkode: 44355...84b Har du spurt på din lokale "kjøp-salg/gies bort" side på facebook, om noen kan hjelpe for en billig penge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg ville solgt det og kjøpt nytt brukt eller på IKEA😊 Anonymkode: c0092...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 9. juli 2017 #11 Del Skrevet 9. juli 2017 Det letteste er jo å bare ta med klærne dine, og selge resten Møbler kan man alltid kjøpe nytt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 10. juli 2017 #12 Del Skrevet 10. juli 2017 Ta med bare det nødvendigste. Selg eller gi bort møblene og kjøp nytt hvis du trenger det der du kommer. Så kan du ta bussen ditt du skal. Da kan du få med deg noen bagger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå