AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Kjæresten har lyst på fisk og jeg tenker å overraske han til uken, men jeg har ikke peiling! Bør det kun være et kjønn? Hvor mange? Hvile typer kan kombineres? Hva med pynt? Trives fisk best med stener, pinner osv de kan gjemme seg bak? må man ha dyrt akvarium med slik "boble-system"? hvor ofte rense? Anonymkode: fc5ea...e27
Simbyxor Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jo større akvarium, jo større sjanse for å lykkes! Kjøp så stort som mulig.
nurcos Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Fisk er mer komplisert å holde ansvarlig enn å bare kjøpe en bolle, fylle den med vann og slippe fisken oppi. Forskjellige fisk har forskjellige krav til vannstandar, oksygen, ph-verdier osv. Mitt tips er å aldri kjøpe levende dyr i gave til noen under noen omstendigheter. Gi han heller penger til å eventuelt bruke på å kjøpe fisk etter at han har funnet ut hva slags fisk han ønsker å ha, og hvordan han tar vare på de.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Akvarie er et STORT felt. Å skulle svare på spørsmålene du har her er ikke gjort i en håndvending. Anbefaler dere begge å sette dere skikkelig inn i dette før dere kjøper. Det er også mye mer jobb enn man skulle tro. Anonymkode: c78b7...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå