AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Hei:) Jeg har aldri hatt mye kviser, jeg har faktisk bare fått så mye som 3-4 kviser - inntil et par måneder siden. Plutselig dukket det opp masse 'kviser' eller kviselignende ting i pannen min. De er rød/lilla og veldig synlig. Noen av de er på en måte flate, mens andre er mer utstående og stikker da ut. Dette er utrolig irriterende og føler jeg prøvd alt mulig for å få det bort. Vasker ansiktet hver dag med rens og skrubber annen hver dag, bruker fuktighetskrem, og i blant sånn vann eller kvisekrem på dem. Spiser relativt sunt. Dette kan umulig skyldes endring i kosthold eller endring i 'renserutine', for det er ikke blitt gjort noen. Gjorde ingenting annerledes, og så dukket de plutselig opp. Har også gått flere dager uten noe sminke, og er ikke typen som bruker store mengder med sminke heller. Har også gått dager uten å røre de med noen kremer eller lignende, men føler nå at ingenting hjelper... Takk for svar! Anonymkode: 0ccfd...082
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 har du bytta sjampo? Anonymkode: 6be2a...b78
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: har du bytta sjampo? Anonymkode: 6be2a...b78 Nei.. Skjønner virkelig ikke hvorfor Anonymkode: 0ccfd...082
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Huden endrer seg ned alderen. Helt normalt. Jo hardere du renser (hard peeling og harde såper som fjerner olje) jo hardere må huden jobbe for å produsere mer fett til huden. Rens med mild rens 2 ganger om dagen. Peel maks en gang i uken. Bruk god og rik nok hudkrem. Ikke ta deg selv i pannen gjennom dagen. Anonymkode: 9d5ad...1cd
Prinsesse788 Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Kosthold og livsstil. Jeg har feks matintoleranse og hvis jeg gir blaffen får jeg skikkelige nupper i panna. evnt. hormoner kan påvirke (eks.mensenkvise)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå