Gå til innhold

Fornøyd/lykkelig i forholdet?i

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger denne i foreldre i barn og håper den får være her.

er du lykkelig/fornøyd/tilfreds i forholdet?

jeg spør. Jeg vet ikke helt hva jeg er selv.

og ja, vi har små barn og jeg vet det sliter på. Men samtidig, de begynner å bli større nå og jeg synes det er veldig fint å være sammen med dem. Er ikke sliten av det. 

Og ja, jeg vet vi kan dra på date, ha spillkveld, film og kose oss i stua når barna har lagt seg. Men jeg har ikke lyst. Hvordan hente fram følelsene igjen? Er dette vanlig? Skulle det bare bli sånn?

Anonymkode: fd843...7c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man bare tvinge seg til å komme i gang igjen. Småbarnsperioden kan være skikkelig tøff for forholdet, sånn er det nesten bare, så mange må bevisst velge å prioritere forholdet og en og annen datenight. Minne seg selv på hvorfor man har valgt et liv med akkurat den personen.. Ingenting skjer av seg selv, man må velge å pleie forholdet, og det må komme fra begge.

Er jevnt over fornøyd. Vi har våre utfordringer som alle andre, men vi er bevisste på dem og vet at det vil gå over. Enkelte ting må man bare holde ut. Noen dager vil jeg denge mannen med et kjevle og kaste han ut, andre dager er jeg fjortisforelska og ville aldri vært uten ham et eneste sekund. En viss balanse er fint ;)

Anonymkode: dbcfc...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...