Gå til innhold

Tar stadig kontakt med han. Mister all selvrespekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så dum! Nå trenger jeg å få høre det av dere. 

Jeg tar stadig kontakt med en mann jeg har følelser for. Han er tydelig ikke interessert tilbake, men holder meg varm nok til at jeg vil ta kontakt. Jeg driter meg ut gang på gang. Sender han melding og blir avvist. Jeg hater meg selv som gjør dette mot meg selv! Hvorfor gjør jeg det?? Føler meg bare dritt etterpå når han enten ikke svarer eller avviser meg. Hvor har det blitt av selvrespekten? 

Jeg trenger skikkelig tilsnakk. Nå må jeg slutte med dette tullet. Jeg fortjener bedre enn som så. Men dette har jeg sagt til meg selv før, men likevel fortsetter jeg å ta kontakt med han. Selvdisiplinen er ikke til stede. 

Har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere? Jeg skjønner jo at jeg må kutte kontakten, men av en eller annen uforståelig grunn klarer jeg alltid å sende han melding likevel :( 

Anonymkode: 692ef...d46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre ingen gode svar, men er i akkurat samme situasjon selv. Tar i mot ALT av tips med stor takk! 

Anonymkode: 851a0...b58

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så dum! Nå trenger jeg å få høre det av dere. 

Jeg tar stadig kontakt med en mann jeg har følelser for. Han er tydelig ikke interessert tilbake, men holder meg varm nok til at jeg vil ta kontakt. Jeg driter meg ut gang på gang. Sender han melding og blir avvist. Jeg hater meg selv som gjør dette mot meg selv! Hvorfor gjør jeg det?? Føler meg bare dritt etterpå når han enten ikke svarer eller avviser meg. Hvor har det blitt av selvrespekten? 

Jeg trenger skikkelig tilsnakk. Nå må jeg slutte med dette tullet. Jeg fortjener bedre enn som så. Men dette har jeg sagt til meg selv før, men likevel fortsetter jeg å ta kontakt med han. Selvdisiplinen er ikke til stede. 

Har noen vært i samme situasjon? Hva gjorde dere? Jeg skjønner jo at jeg må kutte kontakten, men av en eller annen uforståelig grunn klarer jeg alltid å sende han melding likevel :( 

Anonymkode: 692ef...d46

Ingenting vi kan si som vil få deg til å slutte med det ....det du tenner på tenner du på ...sånn er det bare. 

Er derfor det alltids er et godt råd til oss mannfolk at skal vi ha damer interessert i oss så må vi play hard 2 get på den måten han gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj føler med deg. Jeg har også hatt noe med en fyr i 10 mnd, plutselig bare sluttet han å svare. Er jo såååå fristet til å sende en melding til, men vet jo at da får jeg det bare enda jævligere etterpå. Mitt råd er å bare holde seg hard, gjøre ting sånn at man tenker på noe annet. Legge fra seg tlf. Og ikke minst ikke finne på 100 teite unnskyldninger for hvorfor han ikke svarer, hadde han villet ha kontakt hadde han tatt det. 

Anonymkode: 2d80c...15d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort om du skulle slutte å røyke/snuse/drikke eller noe annet du visste ikke var bra for deg?

Gjør noe annet, bytt fokus, ring en venninne, besøk bestemor, rydd en bod, mal en vegg... bare *ikke* ta kontakt, selv om du har unnskyldninger for deg selv, jeg fortjener bare èn til siden jeg er trist/glad/lei/savner/blabla. Tenk på det en sykelig avhengighet.

Anonymkode: 8c00b...6ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo svaret i innlegget ditt. "hvorfor gjør jeg det"
Ja, hvorfor gjør du det.. har du tenkt på det eller har du bare tenkt tanken "hvorfor"?

Hva er det som får deg til å forsette å opprettholde kontakten med noen som helt tydelig ikke har respekt for det. Er det mangel på kontakt og kjærlighet fra familie og venner? trenger du oppmerksomheten som er når han først har tid til deg? 

Har du prøvd å virkelig grave inni deg selv for å finne ut hvorfor?

Mitt tips er å slette nummeret og meldingene, fjerne han fra alt å late som om han har dødd, for disse menneskene får man ikke sendt en melding til. samtidig som du da jobber med deg selv. 
Du sier jo at du fortjener bedre, men det er jo tydelig at du ikke tror på det.

Ingen fortjener å komme i siste rekke uansett. 

Anonymkode: dd2c4...b0c

• Liker 2
Skrevet

Det er liksom ..hun gjør seg så forferdelig uattraktiv også ...virker #needy og med påfølgende lite #selvrespekt ..som mann som tenker man jo automatisk at man må kunne ha selvrespekt nok til å kunne jakte ned noe mer enn ....ja hennne.

AnonymBruker
Skrevet

Les innlegget mitt: til alle jenter som dater!

hvis du leser det skjønner du hva du har gjort feil fra starten av. Du har ikke satt krav til hvordan du vil ha det i et "forhold".

Du kjeder han fordi du ikke har respekt for deg selv og dermed trenger heller ikke han ha respekt for deg.

Anonymkode: a3181...bfa

Gjest puttee
Skrevet

Du må rett og slett bare slutte å ta kontakt! Det blir lettere med tiden, trøst deg med det. Drit i han! Han er ikke interessert i deg, og det må du bare akseptere for din egen del en gang for alle. Om det blir vanskelig, og du tenker "Jeg kan jo bare sende en siste melding..", så snu om på situasjonen. Se for deg en irriterende og masete fyr som liker deg, og som du overhode ikke er interessert i. Hva ville du tenkt om denne fyren sendte melding? Jo, du ville tenkt "Åå, den fyren igjen! Er det mulig å ikke ta et hint?!" eller noe ala det. Og du vil vel ikke bli oppfattet som en slik person? 

Jeg sier ikke dette for å være slem, men det er den harde sannhet! Finn på noe annet enn å sende melding til han, hva som helst annet! 

Lykke til! (PS: Jeg har selv vært der og vet hvor vanskelig det er)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, puttee skrev:

Du må rett og slett bare slutte å ta kontakt! Det blir lettere med tiden, trøst deg med det. Drit i han! Han er ikke interessert i deg, og det må du bare akseptere for din egen del en gang for alle. Om det blir vanskelig, og du tenker "Jeg kan jo bare sende en siste melding..", så snu om på situasjonen. Se for deg en irriterende og masete fyr som liker deg, og som du overhode ikke er interessert i. Hva ville du tenkt om denne fyren sendte melding? Jo, du ville tenkt "Åå, den fyren igjen! Er det mulig å ikke ta et hint?!" eller noe ala det. Og du vil vel ikke bli oppfattet som en slik person? 

Jeg sier ikke dette for å være slem, men det er den harde sannhet! Finn på noe annet enn å sende melding til han, hva som helst annet! 

Lykke til! (PS: Jeg har selv vært der og vet hvor vanskelig det er)

Ja, tro meg ts, du vil ikke bli kjent som hun crazy stalkerjenta. Jeg har selv vært skikkelig patetisk når det gjelder menn, jeg har til og med stått utenfor huset til en fyr jeg likte da jeg var student og ropt på han.. "slipp meg inn daaaaa. Hvorfor vil du ikke ha meg?" GRINENDE midt på natta. Skjelt han ut og sagt han måtte være homo fordi han ikke var interessert. Vi er mange som har oppført oss litt crazy når vi har blitt avvist men kan du love at du sletter fyren? Og hver gang du får lyst å kontakte han så finn på noe annet. Se en serie, ring en venninne, hør på Kelis med I hate you so much right now :fnise:

Anonymkode: 41c70...1ec

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...