Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble singel for 8 mnd siden. Har aldri vært i forhold med kvinner, kun menn. Er litt nysgjerrig på damer, men har aldri prøvd. Er jo uansett personlighet man faller for. Har to barn fra før, vet ikke hvordan en ny dame ville tatt det. Noen med erfaringer her?😎 

Anonymkode: 9ac87...3aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare hopp i det. Ikke tenk så mye og la ting gå seg til naturlig. 

Grensen mellom kjærlighetsforhold mellom to kvinner og et ordinært venninneforhold er uklar. og ofte overlappende. Disse forholdene inneholder mye av de samme handlingene og følelsene, og skiller seg sånn sett ikke vesentlig ut fra hverandre.

Har du hatt venninner er du godt rustet til å ha en jente-kjæreste. 

Anonymkode: 7aaa7...245

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hopp i det. Ikke tenk så mye og la ting gå seg til naturlig. 

Grensen mellom kjærlighetsforhold mellom to kvinner og et ordinært venninneforhold er uklar. og ofte overlappende. Disse forholdene inneholder mye av de samme handlingene og følelsene, og skiller seg sånn sett ikke vesentlig ut fra hverandre.

Har du hatt venninner er du godt rustet til å ha en jente-kjæreste. 

Anonymkode: 7aaa7...245

Hei. Skeiv dame her. Egentlig litt uenig i det du sier.

Det er stor forskjell på å være venninne med ei dame, og det å være kjæreste med ei dame. Jeg har gjort begge deler. Jeg kysser ikke mine venninner, har sex med dem, ønsker en fremtid med dem, etc. Men det gjør jeg derimot om jeg har dame :)  Og er jeg sammen med ei dame, er jeg forelsket i henne. Og det er jeg ikke i mine venninner. 

Anonymkode: 920ad...26a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...