Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å teste lavkarbo, men jeg ønsker ikke å ha dette som en livsstil. Er det noen her som har gått på lavkarbo frem til dere traff vekta dere er fornøyd med og deretter gått over til et vanlig kosthold igjen? 

Gikk dere opp igjen + bonus kilo eller introduserte dere litt og litt mat uten at det ødela alt dere hadde jobbet for? 

Jeg har ikke lyst til å bruke energi på denne dietten om jeg kommer til å ødelegge det om 2-3 år. Da kan jeg heller bruke lengre tid med trening og kalori underskudd. eller om det er noen som har andre forslag til dietter eller tips til vektnedgang så tar jeg gjerne imot alt av informasjon. 

Anonymkode: 80baf...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ingen spesiell diett for å gå ned i vekt, men du må over tid ha kaloriunderskudd. Det er mange måter å få kaloriunderskudd på, det som er vanskelig er å finne fram til et opplegg man kan holde seg til over tid. Det er for mange en smart strategi å redusere mest på karbohydratene når man skal ned i vekt. Hvor mye eller lite karbohydrat du skal spise, bestemmer du, og hva du synes er vanlig, er veldig avhengig av hva du er vant til. Lavkarbo kan dermed godt være et vanlig kosthold. Du går opp igjen hvis du over tid spiser i kalorioverskudd.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...