AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Hei! Jeg leter etter skinny jeans som har et noe videre liv. Jeg er rundt rundt midjen, og haaaater bukser som strammer i livet og lager muffin tops. Jeg går nesten ikke innover i det hele tatt. Men hvis jeg går opp en størrelse, henger buksa ofte i rumpa og er for stor i bena, så det funker heller ikke. Jeg er 160 cm og 59 kg. Liker også at de er korte nok for meg i bena Noen som vet om et merke? Anonymkode: 490bc...954
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jeg er endel høyere enn deg, men lagrer mest fett rundt midjen. Jeg synes Kine fra Floyd sitter pent på meg uten å stramme unødendig mye rundt midjen - men de er noe høye i livet, så kanskje det ikke passer for deg som er lavere. Ville uansett prøvd dem. Om du trenger kortere modell så ville jeg prøvd de på BikBok med medium midjehøyde, eventuelt faktisk de på Cubus(husker ikke modellen, de som koster 299 eller noe sånt som er mye strech i). Anonymkode: a5ed6...49c
Vantage Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Hei, anbefaler deg å prøve Superskinny Sydnee fra Cubus. De finnes i mange farger, superstretchy og er vide i livet selv om de er skinny i bena. Enjoy, Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå