AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Min 10 mnd gamle hund har plutselig begynt å tisse inne. Han tisser et par ganger om dagen inne selv om vi akkurat har vært på tur. I går fant jeg en svær flått på han som jeg antar har vært der i 1 uke, kan det være derfor? Har han blitt syk av flåtten eller kan det være pga han har vondt pga bittet? Anonymkode: 60770...0e0
ArtyFarty Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Mest sannsynlig UVI. Ta en tur til vet i morgen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 56 minutter siden, ArtyFarty skrev: Mest sannsynlig UVI. Ta en tur til vet i morgen. Når jeg søker opp symptomer på UVI har han ingen av de. Han tisser som normalt og mye, ikke lite. Og ingen symptomer på at han har vondt når han tisser.. Men burde vel kanskje dra til vet snart mtp flåtten, er i utlandet, så vet liksom ikke hvilke vet som kan sakene sine. Anonymkode: 60770...0e0
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Markering fordi han begynner å bli kjønnsmoden? Anonymkode: 1dffd...bbc 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Markering fordi han begynner å bli kjønnsmoden? Anonymkode: 1dffd...bbc Ja kanskje.. Hvordan løser man det da? Noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 60770...0e0
ArtyFarty Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Ta den ut oftere. Vask med eddik der den har tisset. Og veterinærer i utlandet er utdannet de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå