AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Spiste en boks tomatbønner til lunsj. Er vandrende gassfabrikk, og promper hvert 5. minutt nå. Skal på kino og kafe med venner etterpå. Hva gjør jeg? Fins det noe quickfix? Noe jeg kan spise eller drikke? Ekspress-tarmskylling etc? Anonymkode: dcf80...5a3
FrittgåendeBurugle Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Se om det hjelper å drikke mye vann. Ellers har jeg dessverre ingen råd.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Legge deg i sånn "fisestilling" på alle fire med rompa opp? Få ut mest mulig før du skal gå Så får du bare holde de inni deg til du er på toalettet, når du er ute med vennene dine. Anonymkode: 62e15...3df
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Du kan kjøpe Minifom på apoteket. Anonymkode: f6492...e3e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Skal du trolle, så vær nå i det minste litt virkelig. En boks bønner går ikke så fort gjennom tarmen. Anonymkode: 3d09c...bab
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du trolle, så vær nå i det minste litt virkelig. En boks bønner går ikke så fort gjennom tarmen. Anonymkode: 3d09c...bab Du vet jo ikke når TS spiste lunsj. Om TS spiste lunsj kl 12 er det ikke usannsynlig. Anonymkode: ceab6...0e8
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du trolle, så vær nå i det minste litt virkelig. En boks bønner går ikke så fort gjennom tarmen. Anonymkode: 3d09c...bab Ok. Da er det kanskje pga frokosten da. Men jeg spiste ikke noe spesielt til frokost som kan forklare det. Derfor koblet jeg det til bønneboksen til lunsj, som jeg spiste i ett-tida. Anonymkode: dcf80...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå