AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Del Skrevet 9. juli 2017 Har lest opp en del erfaringer om de, fordi jeg virkelig ønsker ei latina nå. Noen som kjenner ei latina som kan fortelle litt? Advarsel: Vær obs på hvordan du er med latinere ellers mister du de SEXTIPS FOR LATINA-LOVERS - Har du først fått smaken på en ekte latina, blir du aldri fornøyd med noe annet - Latinske kvinner krever sterke menn. Viser du deg svak, mister du lett kontrollen over dama. Og hun krever at du er 100 prosent opptatt av henne, og bare henne. - I sengen må du være agressiv og pågående. Latinaer liker det røft! Kast henne i sengen eller press henne mot veggen. - Tar du henne på riktig måte, blir hun ditt lille villdyr. Hvis ikke forsvinner hun fort. Anonymkode: 12aad...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Del Skrevet 9. juli 2017 Det er nok en liten latina i oss alle. Det der er jo som å beskrive en viking. Anonymkode: 17734...e8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok en liten latina i oss alle. Det der er jo som å beskrive en viking. Anonymkode: 17734...e8f Ingen er som Latinere, Latinere er noe helt annet Anonymkode: 12aad...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Del Skrevet 9. juli 2017 Hjelpes. Her er en vill ide - kanskje latinske kvinner er akkurat som alle andre kvinner? At de har egne preferanser og personlighet, og at man aldri kan dømme "boka på omslaget"? Det er da slett ikke sikkert man liker røff sex bare fordi man har en spesiell etnisitet. Som med alle andre damer - de trenger at du er oppriktig interessert i å bli kjent med dem, ikke bare ønske å oppfylle en eller annen ide du har i hodet! "Vær obs på hvordan du er med latinere ellers mister du de" skriver du. Jeg mener at enhver mann eller kvinne som vil være sammen med en annen person bør være obs på hvordan man behandler dem og oppfører seg. De er alle lette å miste hvis du er en overfladisk drittsekk som kan legge inn bestilling på hvordan noen skal være basert på hvor de kommer fra. Preferanser er en ting. Synes du latinske damer er sexy er det ingenting galt i å prøve seg på en. Men du må være oppriktig interessert. Det er skrekkelig ufint å forvente at hun skal være slik du har lest på internett at latinodamer skal være. Anonymkode: f5f2c...ed7 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #5 Del Skrevet 9. juli 2017 * kjempesans for. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Del Skrevet 9. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen er som Latinere, Latinere er noe helt annet Anonymkode: 12aad...6f1 Kan jeg gjette: Sjøldigging? Anonymkode: 17734...e8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Del Skrevet 9. juli 2017 Skjønner ikke denne tråden overhodet..Det er en fyr som liker latinas? og han vil? Anonymkode: 61ea4...08f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Del Skrevet 9. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen er som Latinere, Latinere er noe helt annet Anonymkode: 12aad...6f1 Trodde du Latina er et navn siden du skriver det med stor bokstav? Anonymkode: 1a3c3...280 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #9 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke denne tråden overhodet..Det er en fyr som liker latinas? og han vil? Anonymkode: 61ea4...08f Ha en latina Anonymkode: 12aad...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg gjette: Sjøldigging? Anonymkode: 17734...e8f Tror ikke TS mener det som selvdigging, om han elsker latinere så elsker han jo de bare Jeg selv elsker de! Anonymkode: 19041...057 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg gjette: Sjøldigging? Anonymkode: 17734...e8f det er nok litt sjøldigging i Latin-Amerikanere kanskje, de er jo stolte over at de er Latinas så :O Anonymkode: 12aad...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. juli 2017 #12 Del Skrevet 9. juli 2017 "Latinere" er ikke et ord. Kvinne : Latina. Mann: Latino. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #13 Del Skrevet 9. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en liten latina i oss alle. Det der er jo som å beskrive en viking. Anonymkode: 17734...e8f Nei, nå må nordmenn slutte å prøve å være latina. Vi er NORSKE å burde være stolt av det vi er!!!! Slutt å si det er latinere i norske. Anonymkode: 19041...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #14 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: "Latinere" er ikke et ord. Kvinne : Latina. Mann: Latino. Sett mange latinere skrive Latina med stor L. Det er nok for stoltheten? Kvinne: Latina og latino Mann: Latino Man sier mest latina til kvinner for å skille menn og kvinner. Anonymkode: 19041...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #15 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg oppfordrer TS tl å finne et bilde, så folk forstår... Anonymkode: 61ea4...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 9. juli 2017 #16 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Høres ut som du prater om et bilmerke. Sjarmerende. Endret 9. juli 2017 av Perle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #17 Del Skrevet 9. juli 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest opp en del erfaringer om de, fordi jeg virkelig ønsker ei latina nå. Noen som kjenner ei latina som kan fortelle litt? Anonymkode: 12aad...6f1 Min erfaring med latinamerikanske damer er at de oser sensualitet. Kulturen(e), musikken, dansen(e), maten. Det gjør ikke nordiske jenter dessverre. Anonymkode: fc4ad...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 9. juli 2017 #18 Del Skrevet 9. juli 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med latinamerikanske damer er at de oser sensualitet. Kulturen(e), musikken, dansen(e), maten. Det gjør ikke nordiske jenter dessverre. Anonymkode: fc4ad...a1f For all del, flott at du liker latinamerikanske damer (elsker latinamerikanske menn selv), men hvordan oser maten sensualitet? Dette må du forklare nærmere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #19 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg er halvt latin- amerikansk. Det jeg har merket ift den norske delen av familien er at jeg har MYE mer temperament. Når det gjelder i forhold, kommer temperamentet også frem dessverre. Jeg trenger en mann som kan sette meg på plass. Jeg sier så godt som aldri nei til sex og er med på det meste (når jeg er i forhold). Jeg får veldig mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, dels fordi jeg er selvsikker og flørtende. Anonymkode: c9428...2b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #20 Del Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg gjette: Sjøldigging? Anonymkode: 17734...e8f Også kjent som narsissisme? Anonymkode: edef4...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå