Gå til innhold

Tabbet meg ut i går (virket som en drittunge tror jeg)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går var jeg med en venninne på fest, var kun hun jeg kjente der fra før av. Kom i snakk med flere på festen, men jeg utviste merkelig oppførsel uten å tenke meg om.. Var nok litt nervøs.:rodme:

Greien er at jeg ikke har så mange venner her jeg bor (student i by langt fra hjemme) og dette var en gylden mulighet til å skape relasjoner.. Venninna mi var snill og inviterte meg, ooogså fucker jeg det opp. Sa så mye rart som ikke hørtes særlig bra ut, av typen korttenkte utsagn. :balltre: Var ikke direkte eller personlig frekk mot noen, men det var bare sånne klysete holdninger som jeg utviste som ikke er meg i det hele tatt... Var kun brisen, så kan ikke skylde på at jeg var full heller.

Noen som har opplevd det samme, å oppleve å få en 180 i personligheten når man er i nye og litt "utrygge" omgivelser? Jeg føler ikke jeg fikk vist meg fra min gode side akkurat, og har litt fylleangst :( Herregud, livredd for at jeg kommer til å opptre slik i eventuelle andre situasjoner også.

Jente 23

Anonymkode: b4f0a...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jada, det har skjedd og skjer fremdeles fra tid til annen... Ingen god følelse, nei. Men har du snakket med venninnen din? Det burde du, prøv å forklare, ikke bortforklare, men unnskyld og fortell hvorfor du tror det skjedde. Kanskje hun forstår.

Og så husker du dette til en annen gang, og da klarer du sikkert være mer bevisst hvordan du fremstår! 

Anonymkode: 094c5...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det samme skjer med meg når jeg blir litt utrygg! Så sitter jeg etterpå/dagen etter å tenker på det..

men jeg tror kanskje at ikke andre oppfatter en like ille som en selv gjør da?

Anonymkode: e243c...3f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Kan vel egentlig ikke kalle det fylleangst om du ikke var full da. Alle dummer seg ut nå og da! Kjedelig når det er førsteinntrykk,men er du sikker på at det var så ille da? Hørt noe om det,eller dine tanker bare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.7.2017 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Jada, det har skjedd og skjer fremdeles fra tid til annen... Ingen god følelse, nei. Men har du snakket med venninnen din? Det burde du, prøv å forklare, ikke bortforklare, men unnskyld og fortell hvorfor du tror det skjedde. Kanskje hun forstår.

Og så husker du dette til en annen gang, og da klarer du sikkert være mer bevisst hvordan du fremstår! 

Anonymkode: 094c5...dc6

På 9.7.2017 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Ja det samme skjer med meg når jeg blir litt utrygg! Så sitter jeg etterpå/dagen etter å tenker på det..

men jeg tror kanskje at ikke andre oppfatter en like ille som en selv gjør da?

Anonymkode: e243c...3f4

På 9.7.2017 den 18.22, NotNaomi skrev:

Kan vel egentlig ikke kalle det fylleangst om du ikke var full da. Alle dummer seg ut nå og da! Kjedelig når det er førsteinntrykk,men er du sikker på at det var så ille da? Hørt noe om det,eller dine tanker bare? 

Kun min egen oppfattelse av hvordan jeg utviste oppførsel.. Har ikke snakket med venninna mi. Måten vi sa hade på underbygger bare min egen oppfattelse, jeg resignerte tilig og gikk hjem. jeg sa jeg drar hjem og hun svarte ok, hade umiddelbart og vi klemte og så gikk jeg. Virket ikke som hun ville ha meg der etter en stund :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kun min egen oppfattelse av hvordan jeg utviste oppførsel.. Har ikke snakket med venninna mi. Måten vi sa hade på underbygger bare min egen oppfattelse, jeg resignerte tilig og gikk hjem. jeg sa jeg drar hjem og hun svarte ok, hade umiddelbart og vi klemte og så gikk jeg. Virket ikke som hun ville ha meg der etter en stund :( 

Ikke stress. Det meste foregår nok i ditt hode :-) det er en ny dag i morgen. Og dagen derpå. Du har nye sjanser:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...