SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 .....Jeg lurer veldig på en ting?! Det er et par ting jeg liker VELDIG godt, tenner litt ekstra på og rett og slett beundrer ved anledning! Klassiske stiletthæler (IKKE sånne "Stripper-heels") på ei classy jente/dame som faktisk KAN gå i de!!! Definitivt en klar nummer 1! Ikke noe å lure på engang, det.....Men det jeg lurer på? Og jeg trenger deres hjelp her.......Når går en fascinasjon fra umiddelbar tiltrekning, via interesse til fetish? Og, gud bedre, når vet man at det har blitt en besettelse??? Hjelp meg, vær så snill............ Denne kjøpte jeg nettopp til ekskona.....
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jeg går gjerne med slike sko, men de der er altfor høye. Ser du f.eks at foten går rett ned? Anonymkode: 3b617...585 1
SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2017 Jo, de er helt klart høøøye....Og man bør ha erfaring på slike høyder for å klare å gå i de. Det er i tillegg sandaler, uten veldig mye støtte for føttene, så de er mye mer ustabile enn f.eks. disse........... Fra selveste Christian Louboutin...
SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2017 (endret) Denne fra Jessica Simpson er på langt nr like høy, men er minst like nydelig! Og definitivt MYYYE billigere! Endret 9. juli 2017 av SkiltFarTilTre
Luxor Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Det er flotte sko alle sammen. Og jeg eier et par-tre-fire sånne. Men jeg bruker de mest på fest som tilbehør til en fin kjole. Skulle jeg gått rundt i sånne på jobb en hel arbeidsdag så hadde det blitt min død. Lekre, ja. Praktiske? Nei. 😛
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Jeg syns at du skal prøve å gå i sånne sko i to døgn selv før du presser de på damer. Det er ekstremt smertefullt etter bare ti minutter ! Visste du at høye hæler opprinnelig ble lagd for å sette på slavene for at de ikke skulle rekke å løpe vekk ? Anonymkode: 5c691...234 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Jeg likte ingen av dem. Anonymkode: f1fb7...174 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns at du skal prøve å gå i sånne sko i to døgn selv før du presser de på damer. Det er ekstremt smertefullt etter bare ti minutter ! Visste du at høye hæler opprinnelig ble lagd for å sette på slavene for at de ikke skulle rekke å løpe vekk ? Anonymkode: 5c691...234 Det kan ikke stemme vel Anonymkode: f00bf...00e
SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2017 Først, Luxor! Tusen takk for innlegget ditt, og jeg er selvfølgelig helt enig......Slike sko er noe man tar på seg for en festlig (Eller forførende og dampende het?!) anledning, ikke på jobben ihele uka! Og så da, AnonymBruker..... 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns at du skal prøve å gå i sånne sko i to døgn selv før du presser de på damer. Det er ekstremt smertefullt etter bare ti minutter ! Visste du at høye hæler opprinnelig ble lagd for å sette på slavene for at de ikke skulle rekke å løpe vekk ? Anonymkode: 5c691...234 Kjæææære, vene! Jeg har da aldri presset noenting på noen......Noensinne?!? Hvem f#### tror du at du er, som anklager meg for undertrykkelse av kvinner??? Jeg elsker, forguder og respekterer mer enn allt annet her i verden?Det står ikke skrevet NOE sted at jeg noen gang har tvunget noen til å gå med høyhælte sko....Og jeg VET at det ikke er smertefritt (Jeg fyller snart 50 og har 36 års erfaring med damer og sex....Så hvem i helvete tror du JEG er???) Og som jeg skrev tidligere, vær GJERNE uenig med meg....Men vær saklig og konstruktiv! Ikke kom med latterlige påstander om slaver (Som på vegne av en hel forbanna verdensdel nesten gjør meg enda sintere!!!) og bunnløse anklager mot meg! Kom med fakta.....Hva er kilden din for å kunne lire av deg slikt vås? Og din historiske referanse til slavene må vel stå skrevet mange ulike steder i all Amerikansk litteratur, fortell oss gjerne hvor DU leste dette?! Hvis ikke ser jeg det egentlig like greit å be deg flytte deg....Du er i veien for meg, og KAN (Om jeg blir skikkelig sint!) ende med en anmeldelse og søksmål! Eller kanskje du bare er kåt og missforstått? Vel, ta da på deg dine høyeste stiletthæler (De som gjør mest vondt!), ta en sexy selfie og send det til meg.....ALLE (Nesten!) fortjener en sjanse til!!!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Skrevet 9. juli 2017 https://www.nrk.no/livsstil/hoye-sko-kan-gi-store-plager-1.8403042 Anonymkode: 6ce88...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 13 minutter siden, SkiltFarTilTre skrev: Først, Luxor! Tusen takk for innlegget ditt, og jeg er selvfølgelig helt enig......Slike sko er noe man tar på seg for en festlig (Eller forførende og dampende het?!) anledning, ikke på jobben ihele uka! Og så da, AnonymBruker..... Kjæææære, vene! Jeg har da aldri presset noenting på noen......Noensinne?!? Hvem f#### tror du at du er, som anklager meg for undertrykkelse av kvinner??? Jeg elsker, forguder og respekterer mer enn allt annet her i verden?Det står ikke skrevet NOE sted at jeg noen gang har tvunget noen til å gå med høyhælte sko....Og jeg VET at det ikke er smertefritt (Jeg fyller snart 50 og har 36 års erfaring med damer og sex....Så hvem i helvete tror du JEG er???) Og som jeg skrev tidligere, vær GJERNE uenig med meg....Men vær saklig og konstruktiv! Ikke kom med latterlige påstander om slaver (Som på vegne av en hel forbanna verdensdel nesten gjør meg enda sintere!!!) og bunnløse anklager mot meg! Kom med fakta.....Hva er kilden din for å kunne lire av deg slikt vås? Og din historiske referanse til slavene må vel stå skrevet mange ulike steder i all Amerikansk litteratur, fortell oss gjerne hvor DU leste dette?! Hvis ikke ser jeg det egentlig like greit å be deg flytte deg....Du er i veien for meg, og KAN (Om jeg blir skikkelig sint!) ende med en anmeldelse og søksmål! Eller kanskje du bare er kåt og missforstått? Vel, ta da på deg dine høyeste stiletthæler (De som gjør mest vondt!), ta en sexy selfie og send det til meg.....ALLE (Nesten!) fortjener en sjanse til!!! Anonymkode: 17b7f...191 3
SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2017 Hehehe......Dust! Jeg skrev at jeg VET det gjør vondt! Og ba deg dokumentere påstanden om bruk blandt slaver, i tillegg til beviser for min påståtte undertrykkelse av kvinner og tvungen bruk av stiletthæler?!?! Ikke noe mer.....Jo, forresten! Hvis du var kåt og i det nødne hjørnet, skulle du sende meg en sexyselfie og noen siffre! Meeeen, kom kanskje ikke så tydelig frem det.......
SkiltFarTilTre Skrevet 9. juli 2017 Forfatter #14 Skrevet 9. juli 2017 Hehe! Har DU en alterert kroppsdel, kanskje?
Gravity Skrevet 9. juli 2017 #15 Skrevet 9. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 17b7f...191 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå