Gå til innhold

Brudesalong

Gjest Betty Boop

Anbefalte innlegg

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg har bestilt time for å se på brudekjoler på Grace Brudesalong i Oslo. Har noen av dere vært der? Er det noe særlig utvalg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært der dessverre, men de har jo en nettside: www.grace-brudesalong.no

Gjest Betty Boop
Skrevet

Ja, jeg har sett den - bare lurte på om noen hadde vært i salongen og visste hvordan det var der - har veldig ulik erfaring fra de andre brudesalongene jeg har vært i...

Skrevet

Ok... Skjønner godt at du vil høre om hvordan selve salongen er! For det er store individuelle forskjeller, det er sikkert!

Håper noen kan hjelpe deg da! :-)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Ingen som har vært der? :-(

Gjest Brud2005
Skrevet

Søsteren min var innom der da de fremdeles lå i Frognerveien. Riktignok fant hun ikke brudekjole der, men jeg tror hun hadde utbytte av besøket. Vet dessverre ikke mer, men jeg kan jo høre med henne hvis du ikke får flere tilbakemeldinger her..

Skrevet

Grace? Er det den som ligger på Frogner, like ved siden et bakeri??

Var innom der en gang for lenge siden, men trengte da en selskapskjole, og det hadde de ikke. Fikk et hyggelig svar på det, og snudde. Så jeg var ikke der så lenge.

Mens en venninde var innom der på utikk etter noe (til en annen venninde som skulle stå brud) og hun var kjempemissfornøyd med servicen. Mente damen var sur og lite hjelpsom. :(

I tilfelle det hjalp noe serlig..

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hun holdt visst til i Oscars gate før, men nå ligger det på Ris/Vinderen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var der da det var på Frogner og fikk super service. Kjøpte ingen kjole der, men fant noen favoritter i Benjamin Roberts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...