Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt drakk jeg sprit i går, uten å ha spist på flere dager, noe som bare ikke kunne gå bra.. Jeg bor på en veeldig liten plass langt oppe i nord, så festene er for så vidt kjent for å gå hardt for seg, men problemet er at alle kjenner alle og INGENTING blir glemt!! Var selvfølgelig en kjekk fyr der som jeg fikk veldig god kontakt med, og vi prata sammen hele kvelden, jeg satt på fanget hans osv... Det endte opp med at vi gikk på et rom for å være i fred. Det skjedde faktisk ingenting utenom litt kyssing, men alle tror selvsagt at vi hadde sex og hele pakka. Jeg skjemmes så utrolig mye, og vil virkelig ikke ha rykte på meg for at jeg hadde sex med en fyr på den festen, et rykte jeg aldri kommer til å bli kvitt på en så liten plass:( Jeg gruer meg sånn til å dra på jobben og møte mine kolleger nå... Jeg er vanligvis veldig forsiktig med hva jeg gjør siden det er en såpass liten plass, så nå kommer alle til å gå et helt nytt syn på meg... 

Jeg synes egentlig ikke at det er "så ille det jeg gjorde" (selvom jeg ikke gjorde det), men på en liten plass som dette er det skikkelig ille!!! Har så fæl samvittighetsfølelse nå... Vil helst bare synke ned i jorda og ikke møte noen igjen

noen andre som har driti seg ut på fylla?:( Hvordan taklet dere det etterpå?

Anonymkode: 5f0f5...53d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol herregud det der er bare en bagatell. Du får bare si at dere faktisk ikke gjorde noenting om noen nevner det. Burde ikke folk være mer opptatt av sine egne liv? 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Mona123 skrev:

Lol herregud det der er bare en bagatell. Du får bare si at dere faktisk ikke gjorde noenting om noen nevner det. Burde ikke folk være mer opptatt av sine egne liv? 

Sånn det er på en liten plass... Altfor lite å snakke om...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke gjort noe dumt i det hele tatt. Dette har skjedd med meg også, men heldigvis var ikke dette et bygdemiljø og jeg skiftet miljø ganske raskt etterpå. Mange skrev til meg på Facebook: "Har du hatt sex med X?". Jeg svarte nei (selv om jeg synes det er upassende å i det hele tatt spørre om, men jeg ønsket ikke å fyre opp ryktene). Så fikk jeg "jo, det har du?" tilbake. Helt merkelig. Dette var ikke venner av meg, faktisk det motsatte. Det verste var da ekskjæresten til denne fyren kom til meg og bare "jeg trodde vi var venner:grine:". Det måtte jeg faktisk le av. Vi var aldri venner, og i tillegg gjorde jeg jo ingenting. 

Som du kanskje forstår brydde jeg meg ikke noe særlig om dette, selv om jeg fikk litt panikk der og da. Det er kanskje litt annerledes for deg da du kanskje omgås de verste bygdedyrene som lever på sladder. Prøv å ikke ta det så mye til deg hvertfall, og vær nøytral hver eneste gang noen tar det opp.

Anonymkode: d8145...b17

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe i veien med dette i det hele tatt. Smil med til den som kommenterer og fnis litt ekstra, så det tyder på at du hadde himmelsk sex hun/han bare kan drømme om. Litt mer selvironi og bedre selvbilde nå, TS, det kommer du langt med.

Anonymkode: 7cfbb...b54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke noe i veien med dette i det hele tatt. Smil med til den som kommenterer og fnis litt ekstra, så det tyder på at du hadde himmelsk sex hun/han bare kan drømme om. Litt mer selvironi og bedre selvbilde nå, TS, det kommer du langt med.

Anonymkode: 7cfbb...b54

Jeg vet om en som fikk kallenavnet "hølet" etter en slik reell hendelse. Hun ble regelrett mobbet. Dette hang ved henne helt til hun flyttet. Ikke alltid denne veien er rett å gå.

Anonymkode: d8145...b17

Skrevet

Bare le av dem. Du har ingenting å skjems over, og du og han vet jo hva som faktisk skjedde. Skjønner at det føles kjedelig, men ikke fyr oppunder. Hev deg over det. Klem til deg TS:klem:

• Liker 1
Skrevet

Folk har seg hele tiden. Jeg skjønner ikke hva det er å være flau over? 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Det som er unormalt her er at du går flere dager uten å spise. 

Endret av NotNaomi
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, NotNaomi skrev:

Var det jeg stusset på også! Er dette en trolletråd? 

Anonymkode: 4f2c4...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, NotNaomi skrev:

Ikke bokstaveligtalt, skulle formulert meg annerledes... Jeg har bare jobbet utrolig mye de siste dagene og fått i meg altfor lite mat, siden jeg omtrent ikke har hatt tid til det 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, penny_ skrev:

Folk har seg hele tiden. Jeg skjønner ikke hva det er å være flau over? 

Ikke med en tilfeldig fyr på fest da...

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bokstaveligtalt, skulle formulert meg annerledes... Jeg har bare jobbet utrolig mye de siste dagene og fått i meg altfor lite mat, siden jeg omtrent ikke har hatt tid til det 

Å,ok. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn for å ta en ting først: Det å spise veldig lite over flere dager for så å gå på spritfylla kan potensielt være ganske farlig. I mangel av balanse av andre næringsstoffer kan man få en giftreaksjon dersom man drikker nok. Unngå derfor dette neste gang du skal på fest. 

Når det gjelder rykter, så ei det heller snarere enn å benekte det. Si det som det er hvis noen spør, men ikke prøv å benekte at dere var på rom sammen, for selv om folk egentlig ikke har noe med det, så vil de på en del småsteder i Norge hviske og tiske. Dette får man ikke gjort så mye med, så dersom du er en utadvent person som liker å henge med ulike typer mennesker ville jeg vurdert å flytte til et av de større stedene i landet. Nå er det egentlig ingen steder i Norge som er store nok til at man er helt garantert mot ryktespredning (selv Oslo er lite i den store sammenheng) men sannsynligheten blir jo en del mindre jo større stedet er.  

Anonymkode: 74a4a...887

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke med en tilfeldig fyr på fest da...

Å, joda :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn det er på en liten plass... Altfor lite å snakke om...

Tror det snakkes like mye om folk en kjenner eller vet hvem er uansett hvor liten eller stor plass en bor på.

Anonymkode: 5b11f...eeb

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok bare fyllenerver. Dette går bra! 

Anonymkode: bcf35...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok bare fyllenerver. Dette går bra! 

Anonymkode: bcf35...b39

ja, jeg prøver å sette det i perspektiv - det kunne trossalt vært mye verre... Men gruer meg litt til å møte folk igjen og evt. kommentarer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...