Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hei!! Syntes dere at tre dagers skjegg er sexy?? Hilsen mann 21.....
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Det kommer helt an på personen det sitter på. Som oftest vil jeg nok si NEI.
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Bare på avstand - ikke på noen jeg skal være i nærkontakt med nei...
søndagsengel? Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Sikkert ikke på alle, men på mange! I hvertfall på kjæresten min!!!! :-) :-)
AUF Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hei!! Syntes dere at tre dagers skjegg er sexy?? Hilsen mann 21..... kommer an på dagsformen det :-) Noen ganger er det herlig, andre ganger er han mer tiltrekkende nybarbert
Arkana Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Sexy og sexy, det er meg helt likegyldig. Skjegg har aldri vært spesielt sexy eller usexy for meg. Samboeren mom har tredagersskjegg hele tiden, han barbererer seg vel bare hver 2-4 dag, og det synes jeg er helt greit. Synes han ser kjekk ut både med og uten skjeggstubber, alt kler den smukke. (Og han foretrekker meg med hår på leggene og synes det ser rart og kunstig ut når jeg har barbert meg, så vi passer tydeligvis meget godt sammen. )
Gjest happyending Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Kjæresten min ser naken ut uten 3dagers... Men generelt ville jeg sagt nei... Men kjæresten min er verdens fineste og skjegget hans stikker ikke og han kler det veldig godt, så....
Gjest Don T. Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Jeg er mann og har blandet erfaring med "3.dagers". Å spare i 3 dager er ikke noe særlig lurt. Da stikker skjegget noe hinsides både for deg selv og for damene. Om du ikke har god skjeggvekst så ser det også tynt ut. Å spare i en måned og trimme det ned til "3 dagers" underveis er derimot ganske smart. Da blir det mykt, og støttehår (skjegg som vokser sakte) rekker å få samme lengde og det ser og blir fyldig. I tillegg så synes det at det er frisert, og dermed at du ikke er ustelt. Med denne varianten går det til og med an å sleike fitte uten å måtte tenke på å være forsiktig.
Hilde Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Jeg var med deg lenge, Don T, men den siste setningen ødela hele inntrykket gitt. :hår:
Gjest Leola Skrevet 7. januar 2005 #14 Skrevet 7. januar 2005 endelig noe å le av i en ellers så bedrøvelig helg
Engeline Skrevet 7. januar 2005 #15 Skrevet 7. januar 2005 Spiller mindre rolle. Mannen min er flott uansett!
*Lene* Skrevet 8. januar 2005 #16 Skrevet 8. januar 2005 Hei!! Syntes dere at tre dagers skjegg er sexy?? Hilsen mann 21..... JEPP! Dritsexy på rette mannen
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #18 Skrevet 8. januar 2005 Synes mannen er finest med tre-dagers ja!
Gjest Gjesten Skrevet 8. januar 2005 #19 Skrevet 8. januar 2005 :enig_animasjon: Om han har skjeggvekst til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå