Gå til innhold

tre dagers skjegg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!!

Syntes dere at tre dagers skjegg er sexy??

Hilsen

mann 21.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer helt an på personen det sitter på. Som oftest vil jeg nok si NEI.

Skrevet

Bare på avstand - ikke på noen jeg skal være i nærkontakt med nei...

Skrevet

Sikkert ikke på alle, men på mange! I hvertfall på kjæresten min!!!! :-) :-)

Skrevet
Hei!!

Hilsen

mann 21.....

kommer an på dagsformen det :-) Noen ganger er det herlig, andre ganger er han mer tiltrekkende nybarbert :wink:

Skrevet

Sexy og sexy, det er meg helt likegyldig. Skjegg har aldri vært spesielt sexy eller usexy for meg. Samboeren mom har tredagersskjegg hele tiden, han barbererer seg vel bare hver 2-4 dag, og det synes jeg er helt greit. Synes han ser kjekk ut både med og uten skjeggstubber, alt kler den smukke. :wink:

(Og han foretrekker meg med hår på leggene og synes det ser rart og kunstig ut når jeg har barbert meg, så vi passer tydeligvis meget godt sammen. :ler:)

Gjest happyending
Skrevet

Kjæresten min ser naken ut uten 3dagers... Men generelt ville jeg sagt nei... Men kjæresten min er verdens fineste og skjegget hans stikker ikke og han kler det veldig godt, så.... :hoppe::hjertesmil:

Gjest Don T.
Skrevet

Jeg er mann og har blandet erfaring med "3.dagers".

Å spare i 3 dager er ikke noe særlig lurt. Da stikker skjegget noe hinsides både for deg selv og for damene. Om du ikke har god skjeggvekst så ser det også tynt ut.

Å spare i en måned og trimme det ned til "3 dagers" underveis er derimot ganske smart. Da blir det mykt, og støttehår (skjegg som vokser sakte) rekker å få samme lengde og det ser og blir fyldig. I tillegg så synes det at det er frisert, og dermed at du ikke er ustelt. Med denne varianten går det til og med an å sleike fitte uten å måtte tenke på å være forsiktig.

Skrevet

Jeg var med deg lenge, Don T, men den siste setningen ødela hele inntrykket gitt. :hår:

Skrevet
:hoho: endelig noe å le av i en ellers så bedrøvelig helg
Skrevet

Spiller mindre rolle. Mannen min er flott uansett!

Skrevet
Hei!!

Hilsen  

mann 21.....

JEPP! Dritsexy på rette mannen :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes mannen er finest med tre-dagers ja!

Gjest Gjesten
Skrevet

:enig_animasjon: Om han har skjeggvekst til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...