Gå til innhold

Veier mye mer når jeg drikker Pepsi Max

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er avhengig av Pepsi Max, og drikker 3-4,5 liter hver dag.. Det er sinnsykt mye, men jeg har vendt magen til det. For noen mnd siden sluttet jeg å drikke PM, og det klarte jeg å holde i 2 måneder før jeg sprakk og kom "ut på kjøret" igjen. Sluttet helst pga det er dyrt og jeg aldri har flat mage når jeg drikker det.

Jeg har samtidig gått litt ned i vekt da jeg sluttet å drikke PM, og det gikk kjempebra og fort (1 kg i uken ca). Men da jeg begynte å drikke PM igjen veide jeg plutselig 3kg+ mer, selv om jeg spiste i underskudd. Det må jo være pga PM. Jeg tror ikke det er fett, så kroppen holder kanskje på vann når jeg drikker det? Eller tåler jeg ikke det kunstige sukkeret? Noen som opplever det samme? 

Anonymkode: e2e30...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er da alt for mye væske å innta hver dag. 

Anonymkode: bc50b...b80

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på vann av det skvipet der, blir hoven i bena. Drikker det aldri, det smaker forferdelig og føles som gift i kroppen. Fatter ikke at du orker det, 4,5 LITER?? Skulle hatt mye! penger for å drikke det én dag..

Anonymkode: 77e35...eb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om vekten er vann eller fett, er det tydelig at kroppen din desperat forsøker å fortelle deg noe. Spørsmålet er om du har tenkt å høre på den, eller ture frem som før. 

Anonymkode: 47f9e...fb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts 

er i samme båt, altså avhengig av Pepsi max :dry: drikker ca 1 1/2 om dagen. Er veldig aktiv og relativt sunn, men fortsatt litt ekstra kilo. Mistenker derfor også Pepsi max :sukk:

Anonymkode: b763e...d36

AnonymBruker
Skrevet

Du blir nok veldig oppblåst av det (og ser dermed ikke så tynn ut), men det er ingen seriøse studier som tilsier at du legger på deg på grunn av pepsi max. Bare tenk på alle fitnessfolka. De drikker jo masse pepsi max og er tynne som f

Anonymkode: 4c537...b76

• Liker 1
Skrevet

Da spiser du mer når du drikker pepsi max. Jeg drikker lett over 3 liter om dagen og er veldig slank ,har ikke alltid vært så slank så den har ikke noe og si akkurat.

Skrevet

3-4,5liter er jo 3+kg så det gir jo mening at du veier mer når du drikket mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...