Gå til innhold

Tett nese som ikke renner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Store deler av året har jeg 'tett' nese. Jeg kan fint puste bare vi nesen, men merker at den er trangere. Den renner ikke, men har i perioder en del slim i svelget. 

Det har nok med allergi å gjøre, men det jeg tar er ikke nok. Jeg er kvalifisert for gresspollevaksinasjon, og starter neste år. Kortisonsprøyte er uaktuelt. 

De fleste jeg kjenner har rennende nese ved allergi, og går å snufser hele dagen. Er det noen av dere på KG som opplever det samme som meg, at nesen blir trangere?

Anonymkode: 3c9e4...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever begge deler ved allergi, noen ganger er den bare tett og trang, andre ganger renner den. Ville kjøpt noe nesespray som løser det opp om du ikke bruker det allerede. Da vil det nok renne litt, men du får også muligheten til å snyte deg slik at du ikke er så tett. Bruker selv nesespray som er spesielt egnet for allergi, fås reseptfritt på apoteket, men er sterkere og har bedre effekt med resept. Allergimedisiner i seg selv har aldri vært nok for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Solivagant skrev:

Opplever begge deler ved allergi, noen ganger er den bare tett og trang, andre ganger renner den. Ville kjøpt noe nesespray som løser det opp om du ikke bruker det allerede. Da vil det nok renne litt, men du får også muligheten til å snyte deg slik at du ikke er så tett. Bruker selv nesespray som er spesielt egnet for allergi, fås reseptfritt på apoteket, men er sterkere og har bedre effekt med resept. Allergimedisiner i seg selv har aldri vært nok for meg. 

Ja, bruker både antihistaminer i form av tablett, og nesespray. Har begge på resept. Det har som sagt ikke hatt god nok effekt, særlig i gresspollensesongen, og det er derfor jeg nå får vaksine. 

Anonymkode: 3c9e4...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...