AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #21 Del Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kjerringråd testet dere ut da?😀 Vi tenkte det samme neste gang siden vi snart har 3 gutter☺ Anonymkode: 4893c...06d Først og fremst kinesisk fødselskart😊 Det stemte med sønnen vår, så vi tok en råsjans🙈 Anonymkode: 3df50...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #22 Del Skrevet 10. juli 2017 Det handler om når i syklusen man har sex og pHverdien i skjeden. Er hvertfall det mine venninner styrer med. Tror ikke kinesisk fødselskart er noe man kan stole på.. Anonymkode: c75fe...6ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #23 Del Skrevet 10. juli 2017 Å kjønnsteste embryoene er en risiko. Ikke alle embryoer tåler det og man kan risikere og ikke ha noen embryoer og sette inn. Anonymkode: f9563...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #24 Del Skrevet 10. juli 2017 Tusen takk for mange flotte svar! Skjønner jo selvfølgelig at det ikke er bare-bare! Får lese meg opp på kjerringråd og prøve denne gangen da, så er i hvert fall sjansen større for at det klaffer! Ts Anonymkode: f9124...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary2017 Skrevet 3. februar 2018 #25 Del Skrevet 3. februar 2018 På 9.7.2017 den 21.06, HerKommerMummi skrev: Du kan bestemme kjønn på Ava i Riga. Jeg tror ikke det stemmer for det er ulovlig i Latvia. Det er noen få land som tillater å bestemme kjønn på barnet. Kjønnsbestemt befruktning var også aktuell for oss siden vi hadde 2 av samme kjønn fra før av. Jeg gjorde det i Nord Kypros, og er gravid med tvillinger nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #26 Del Skrevet 4. februar 2018 På 10.7.2017 den 12.54, AnonymBruker skrev: Tok en titt på det kinesiske fødselskartet og det stemte med kjønn på begge mine barn. Tror jeg hadde tatt en sjans på det hvis jeg ønsket et bestemt kjønn på barnet. Anonymkode: ac006...539 Det stemte ikke på noen av mine Anonymkode: 44e0b...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #27 Del Skrevet 4. februar 2018 På 11.7.2017 den 1.43, AnonymBruker skrev: Tusen takk for mange flotte svar! Skjønner jo selvfølgelig at det ikke er bare-bare! Får lese meg opp på kjerringråd og prøve denne gangen da, så er i hvert fall sjansen større for at det klaffer! Ts Anonymkode: f9124...4aa Forstår deg godt! Jeg vurdere det også etter to gutter, men det er et litt stort skritt å ta. Vi prøvde alle kjerringråd for få jente sist, men det ble likevel en gutt.. Har alltid hatt lyst på en datter Anonymkode: 44e0b...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #28 Del Skrevet 4. februar 2018 17 timer siden, Mary2017 skrev: Jeg tror ikke det stemmer for det er ulovlig i Latvia. Det er noen få land som tillater å bestemme kjønn på barnet. Kjønnsbestemt befruktning var også aktuell for oss siden vi hadde 2 av samme kjønn fra før av. Jeg gjorde det i Nord Kypros, og er gravid med tvillinger nå. Får du to tvillingjenter nå da? Hvor mye kosta det? Var det tøft med hormonbehandling og innsett? Proff klinikk. Jeg er ikke Hi Anonymkode: 44e0b...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary2017 Skrevet 9. februar 2018 #29 Del Skrevet 9. februar 2018 På 4.2.2018 den 16.07, AnonymBruker skrev: Får du to tvillingjenter nå da? Hvor mye kosta det? Var det tøft med hormonbehandling og innsett? Proff klinikk. Jeg er ikke Hi Anonymkode: 44e0b...e2f Hei. Jeg er ikke ofte innom KG, så ditt spørsmål nå helt tilfeldig. Er gravid med 2 gutter nå, har 2 jenter fra før av. Send meg mail på [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #30 Del Skrevet 9. februar 2018 Sykt at noen vurderer ivf pga kjønn!! 😱 Blir sjokkert! Jeg var ufrivilig barnløs, var igjennom flere runder med prøverer! Er ikke noe å kødde med! Begynner du med de rundene der så er jeg sikker på at kjønn plutselig ikke har så stor betydning allikevell. Du TS kan ikke ha store problemene i livet...... Når jeg ble gravid skal jeg ærlig innrømme at jeg håpet på en jente, men ikke så mye at jeg hadde gjort noe sånt. Huff. Anonymkode: 9889c...776 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #31 Del Skrevet 9. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker said: Sykt at noen vurderer ivf pga kjønn!! 😱 Blir sjokkert! Jeg var ufrivilig barnløs, var igjennom flere runder med prøverer! Er ikke noe å kødde med! Begynner du med de rundene der så er jeg sikker på at kjønn plutselig ikke har så stor betydning allikevell. Du TS kan ikke ha store problemene i livet...... Når jeg ble gravid skal jeg ærlig innrømme at jeg håpet på en jente, men ikke så mye at jeg hadde gjort noe sånt. Huff. Anonymkode: 9889c...776 Å velge kjønn er ikke i nærheten av det samme som å ikke kan få barn. Ikke samme behandling i det hele tatt. Anonymkode: 17967...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. februar 2018 #32 Del Skrevet 9. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å velge kjønn er ikke i nærheten av det samme som å ikke kan få barn. Ikke samme behandling i det hele tatt. Anonymkode: 17967...667 Selvsagt er det samme behandling. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 9. februar 2018 #33 Del Skrevet 9. februar 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å velge kjønn er ikke i nærheten av det samme som å ikke kan få barn. Ikke samme behandling i det hele tatt. Anonymkode: 17967...667 Spent på hvilken alternativ IVF behandling du mener de har for de som vil velge kjønn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary2017 Skrevet 9. februar 2018 #34 Del Skrevet 9. februar 2018 40 minutter siden, Silfen skrev: Selvsagt er det samme behandling. Ja, det er samme behandling. 😊 Med Gonal F, cetrotide og progesteronstøtte. Bare dosering kan være forskjellig fra person til person, noe klinikken bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #35 Del Skrevet 9. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å velge kjønn er ikke i nærheten av det samme som å ikke kan få barn. Ikke samme behandling i det hele tatt. Anonymkode: 17967...667 Jo, hvordan skal de da velge ut et kjønn uten å ta ut egg og befrukte de?? Hvem går igjennom sånt bare for kjønn?? folk er ufrivilig barnløse og er i en sorg for at de ikke kan få barn... Så kan de som kan få barn velge ut kjønn på denne måten?? Slutt å tukle med skjebnen sier jeg da! Et barn blir laget eller lagt inn et egg uten å tukle mer med det, for at det er en mening i det! Så mye rare folk... Anonymkode: 9889c...776 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 9. februar 2018 #36 Del Skrevet 9. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, hvordan skal de da velge ut et kjønn uten å ta ut egg og befrukte de?? Hvem går igjennom sånt bare for kjønn?? folk er ufrivilig barnløse og er i en sorg for at de ikke kan få barn... Så kan de som kan få barn velge ut kjønn på denne måten?? Slutt å tukle med skjebnen sier jeg da! Et barn blir laget eller lagt inn et egg uten å tukle mer med det, for at det er en mening i det! Så mye rare folk... Anonymkode: 9889c...776 Aner ikke jeg altså, dette kan jeg ingenting om,men kan det være at de bare tar ut seden, skiller ut det kjønnet de ønsker og så bare sprøyter det inn når mor har el? I og med at det ikke er noen grunn til å tro at mor har vansker med å bli gravid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #37 Del Skrevet 9. februar 2018 Man kan få benytte kjønnseparert sæd til inseminering. Enkel prosedyre 😉 Anonymkode: fe03f...076 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #38 Del Skrevet 9. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sykt at noen vurderer ivf pga kjønn!! 😱 Blir sjokkert! Jeg var ufrivilig barnløs, var igjennom flere runder med prøverer! Er ikke noe å kødde med! Begynner du med de rundene der så er jeg sikker på at kjønn plutselig ikke har så stor betydning allikevell. Du TS kan ikke ha store problemene i livet...... Når jeg ble gravid skal jeg ærlig innrømme at jeg håpet på en jente, men ikke så mye at jeg hadde gjort noe sånt. Huff. Anonymkode: 9889c...776 Selv om du har vært i gjennom noe verre betyr det ikke at vi ikke har lov til å føle sånn vi gjør. Du hadde kanskje følt det sånn etter to gutter eller to jenter du også. Mange av oss har sett for oss en liten jente eller gutt hele livet. Anonymkode: 44e0b...e2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #39 Del Skrevet 9. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om du har vært i gjennom noe verre betyr det ikke at vi ikke har lov til å føle sånn vi gjør. Du hadde kanskje følt det sånn etter to gutter eller to jenter du også. Mange av oss har sett for oss en liten jente eller gutt hele livet. Anonymkode: 44e0b...e2f Det er forskjell på å føle og å gå til det skrittet at man styrer kjønnet på barnet. Anonymkode: 23c16...d53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #40 Del Skrevet 9. februar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Sykt at noen vurderer ivf pga kjønn!! 😱 Blir sjokkert! Jeg var ufrivilig barnløs, var igjennom flere runder med prøverer! Er ikke noe å kødde med! Begynner du med de rundene der så er jeg sikker på at kjønn plutselig ikke har så stor betydning allikevell. Du TS kan ikke ha store problemene i livet...... Når jeg ble gravid skal jeg ærlig innrømme at jeg håpet på en jente, men ikke så mye at jeg hadde gjort noe sånt. Huff. Anonymkode: 9889c...776 De stedene dette er lov benyttes ikke ivf. Dette er noe du tror. Man tar ut en sædprøve og kjønnsseparerer den. Enkel metode som krever lite teknologi . Ikke er det smertefullt heller 😉 Anonymkode: fe03f...076 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå