Gå til innhold

Erfaringer med netthandel av forlovelsesring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har endelig funnet ringen som jeg trur er drømmeringen til min fremtidige kone. Eneste litt uheldige er at den kun er tilgjengelig på nett. Har dere noen erfaringer med å kjøpe forlovelsesring (enstens diamantring) på nett? Og har noen prøvd nettsiden diamanter.no til å bestille ring? Er litt nervøs for å bestille fra en ukjent nettside og synes tilbakemeldingene på gulesider virket litt fake?

Poster som anonym slik at det hele forblir en overraskelse :)

Anonymkode: 098bf...852

AnonymBruker
Skrevet

Ser at de er med i Norges gullsmedforbund? Både på nettsiden og på gullsmedsforbundets nettsider. Søkte de opp på proff.no/diamanter.no men får ikke opp noe særlig informasjon jeg klarer å få noe ut av ihvertfall :(

Skrevet (endret)

Ser ingenting på nettsiden dems som tilsier at noe er galt. Ser seriøst ut. Men har du prøvd å ta kontakt med Norges gullsmedforbund? Ta kontakt med dem, se link (http://gullsmed.no/), og spør dem om diamanter.no er med i Norges gullsmedforbund. Er de ikke det, så ville jeg holdt meg unna nettsiden til diamanter..

Men må innrømme at tilbakemeldingene fra kundene virket til å være mye av den samme skrivemåten. Sikkert noe jeg innbiller meg, men det føltes litt sånn...

Endret av Minlillesky
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Minlillesky skrev:

Ser ingenting på nettsiden dems som tilsier at noe er galt. Ser seriøst ut. Men har du prøvd å ta kontakt med Norges gullsmedforbund? Ta kontakt med dem, se link (http://gullsmed.no/), og spør dem om diamanter.no er med i Norges gullsmedforbund. Er de ikke det, så ville jeg holdt meg unna nettsiden til diamanter..

Men må innrømme at tilbakemeldingene fra kundene virket til å være mye av den samme skrivemåten. Sikkert noe jeg innbiller meg, men det føltes litt sånn...

Hmm. Har sjekket på nettsidene til gullsmedforbundet og de er medlem der så må kanskje være en seriøs nettside ja. Er helt enig med skrivemåten til kundene! Det virker som det er skrevet av samme person.. synd de ikke har facebook side med tilbakemeldinger heller. 

På den positive siden finner jeg heller ingen dårlige omtaler om nettsiden, så det er jo forsåvidt et godt tegn.

• 3 år senere...
Skrevet

Hei! Endte du opp med å bestille herfra? Og hva ble erfaringen i såfall? 🙂

Anonymkode: 01b85...625

Skrevet

Hei, jeg har fått min enstens forlovelsesring fra diamanter.no. Veeldig fornøyd, kan lett anbefale! Byttet den 3 ganger kostnadsfritt til og med, veldig profesjonelt! 😊

Anonymkode: 21338...caf

Skrevet

Glamira er også til å anbefale

Anonymkode: 11301...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...