AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg er snart 30 år, men ser mye yngre ut. På torsdag skal jeg til frisøren og ta straight and shine behandling for å rette håret. Har såkalt nordisk afro fra naturens side. I forbindelse med dette skal jeg også klippe meg. Jeg må uansett ta det som er slitt, noe som er en god del. Men hvilke halvlange frisyrer gjør at man ser eldre ut? Anonymkode: 448e8...14b
navier Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Jeg har veldig sansen for lob (lang bob), synes det er en veldig klassisk og moden frisyre som de aller fleste kler 3
funginger Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 På 7/9/2017 den 1.56, AnonymBruker skrev: Jeg er snart 30 år, men ser mye yngre ut. På torsdag skal jeg til frisøren og ta straight and shine behandling for å rette håret. Har såkalt nordisk afro fra naturens side. I forbindelse med dette skal jeg også klippe meg. Jeg må uansett ta det som er slitt, noe som er en god del. Men hvilke halvlange frisyrer gjør at man ser eldre ut? Anonymkode: 448e8...14b Ikke lengre enn skuldrene.
Perle Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Ville gått for "offentlig sektor-frisyren". DU kommer til å se "kjærring" ut på null komma svisj! http://offentligsektorfrisyren.tumblr.com/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå