AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Samboeren min var på seminar med jobben En helg. Etter han kom hjem har han fått meldinger av en kvinnelig kollega nesten hver dag. Dette er også bilder av henne, bilder av hva hun gjør i helgene osv. Hun er gift med barn og mye eldre enn han. Hun sendte feks bilde av lårene sine etter at han kjørte henne til bussen etter jobb en gang. Jeg syns det virker rart å ha så mye kontakt med en kollega på fritiden om ting som ikke har noe med jobb å gjøre? Kjæresten min ler av meg og sier han aldri ville vært utro.. hun sender private meldinger hele tiden.. Anonymkode: 7fe97...ae7
wintergirl Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Be han blokkere henne. Det der er respektløst overfor deg og hennes mann. Eventuelt så kan du screenshotse meldingene hennes og sende dem til hennes mann. Mannen din er rett og slett dum som syns det er greit at hun holder på sånn. 1
Sillyline Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Dette er et spørsmål om tillit. Stoler du på samboeren din? Overdramatiserer du det hele? Det er ikke så mye å gjøre her, annet enn å ta det opp med samboeren din en gang til, slik at han forstår at det er ubehagelig for deg.
navier Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min var på seminar med jobben En helg. Etter han kom hjem har han fått meldinger av en kvinnelig kollega nesten hver dag. Dette er også bilder av henne, bilder av hva hun gjør i helgene osv. Hun er gift med barn og mye eldre enn han. Hun sendte feks bilde av lårene sine etter at han kjørte henne til bussen etter jobb en gang. Jeg syns det virker rart å ha så mye kontakt med en kollega på fritiden om ting som ikke har noe med jobb å gjøre? Kjæresten min ler av meg og sier han aldri ville vært utro.. hun sender private meldinger hele tiden.. Anonymkode: 7fe97...ae7 Det er lov å reagere på upassende atferd likevel. Man må ikke godta alt mulig rart og tenke at så lenge mannen ikke er utro så er det greit. Spør han hvordan han ville følt om det var du som fikk slike meldinger. Si at du synes det er ubehagelig, og at det ikke er kontakten med kvinnelig kollega du reagerer på, men den upassende naturen av det. Hvordan svarer han på disse meldingene han får? Om han begynner å svare litt mer avvisende så avtar det sikkert, og da slipper han å være redd for å forsure stemningen på jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Du kan jo spørre han om han hadde syntes det var gøy om du sendte masse meldinger med en mannlig kollega. Kan godt hende han ikke hadde brydd deg. Kommer helt an på hva slags relasjon de har. Jeg er veldig god venn med et par manlige kollegaer og vi sender meldinger på privaten av og til. Vi er kun venner og de har kjærester. En av dem har også en eldre kvinnelig kollega som flørter/tuller mye med han. Men det er ikke seriøst ment fra hennes side og de er begge opptatt. Det er bare deres type vennskap der hun spøker og prøver å gjøre han flau, og han spøker tilbake. Poenget mitt er at som kollegaer kan man gjerne få et veldig nært forhold fordi man er sammen hele dagen. Det betyr ikke at det er mer enn vennskap. Jeg syns du kan si hva du mener men ikke ta det så sykt seriøst. Anonymkode: 702e7...c81
Måbarefåsiat... Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Jeg jobbet en gang sammen med en som flørtet veldig, dog noe subtilt. Etter at vi sluttet å jobbe sammen fikk jeg meldinger på FB etc som omtalte meg som den heiteste avstandsforelskelsen ever. Jeg blir jo såklart smigret (hvem ville ikke blitt det?) men synes det var veldig anstrengende - hadde småpanikk for at mannen min skulle se det. Så selv om jeg aldri ville vært utro, så er det ikke greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå