Gå til innhold

Når bør jeg sette litt "krav"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en fast ff siden april, jeg presiserte at jeg kun ville ha sex og ikke noe mer, det var også hans intensjon! hadde en grei ordning i starten det det var sex også dro han/jeg hjem rett etterpå, og sexen er oh my så himmelsk! Meeeen etterhver ble det sofakos, sex, sofakos etterpå, han hadde lagt merke til på snap at jeg liker hvitvin så han hadde med en flaske på bursdagen min da jeg fikk bursdagssex... han sendte vel ut litt blandede signaler, der han ville jeg skulle sende snap av føttene våre tvinnet sammen i sofaen til en kollega han vet jeg kommer godt overens med-sikkert for å markere at "hey hun har noe/noen" 

jev hadde egentlig tenkt å kutte han ut, for jeg har vært alene siden desember, og vil begynne å date noen som det kanskje kan bli litt mer med! Og jeg merket Så på fredag sendte jeg en snap med at "fuck it, jeg gir meg" -en litt intern greie som han godt forstår hva jeg mente med.

så på mandag lurte han på om vi kunne ringes, da pratet vi i nesten 2 timer, der han lurer litt på hvor jeg står ift avtalen vi hadde i starten! Han innrømmer å ha lekt litt med tanken på noe mer, og at han bryr seg om meg! Men han er ung, han er 8 år yngre enn meg og han er toppidrettsutøver og må såklart bruke endel mye tid på det, det har jeg full forståelse for! Jeg har barn, han ikke! Jeg kan godt, med den rette, få flere barn om noen år så det er ikke noe som plager meg!og om jeg kjenner skikkelig godt etter bryr jeg jo meg om han, han gir meg et lite sug i magen og jeg har også lekt litt med tanken på noe mer!

Dagen før ff ringer meg, blir jeg invitert med på date av en fyr jeg kommer såååå godt overens med, han er like gammel som meg, god humor, kjekk å se til, er snill -full pakke! Jeg sier såkkart ja til en date, det er jo det jeg ønsker! Gleder meg til daten gjør jeg også...

meeeen det gnager jo i bakhodet det ff fortalte da vi pratet dagen etter, vi har en kjemi som er veldig intens-mulig det er sånn fordi jeg føler han er litt "forbudt" pga alder og sjansen for noe mer er ekstremt små! Så kommer spørsmålet, byrde jeg snakke med ff, om at jeg ønsker noe mer? Og vil date noen som det kan bli noe mer med? Bør jeg informere om at jeg har startet å date? Eller bare kutte han om daten går fint og jeg føler det kan bli noe mer? 

Gratulerer om du kom helt hit✌️

Baah, menn ass...😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare bli sammen med begge. Så en dokumentar om det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...