AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg var sammen med exen min i 4 år, vi hadde hus og hund sammen. Det er 5 år siden det ble slutt, men vi er fortsatt gode venner og kan fortsatt ha sex sammen. Noe som skjer minst en gang i uka.. Vi kan også besøke hverandre uten at noe skjer.. Når det er sagt så er det ikke noen følelser der mere, annet enn vennskap. Jeg og han traff hverandre gjennom en felles venninne, når det ble slutt fikk jeg senere høre at de to har sovet over til hverandre og hatt sex sammen. Da hadde ikke jeg og venninen min kontakt på 2-3 år. Men vi ble veldig gode venner igjen nå for rundt 2 år siden.. Nå har det seg slik at venninen min har hatt sex med han igjen, selv om det ikke er noen følelser mellom meg og han, ble jeg veldig lei meg når jeg fikk høre det. Har ikke jeg og han holdt på som vi gjør, så har jeg nok ikke tatt det så hardt som jeg gjør. Men jeg vet også at de prater mye sammen på tlf og sms. De andre venninnene mine ble smått irritert på meg når jeg reagerte slik. Og mener jeg ikke har noen grunn til å reagere.. Når jeg og han er sammen så lager vi mat sammen, ser film, koser og har det utrolig fint. Jeg sier ikke noe når han har sex med andre, det gjør meg ingenting, men det er bare det at det er en av mine beste venner.. Hva mener dere? Har jeg ingen grunn til å reagere? Anonymkode: deedc...5cd
Gjest The Architect Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 To single mennesker har sex..............Nei jeg ser ikke noe problem her
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Bro-code! Man skal aldri ha noe forhold med xen til en venn uansett! Jeg hadde aldri klart å tilgi venninnene mine om de hadde hatt sex med noen jeg hadde sex med først! Da ville vennskapet vært over.. Og dere hadde jo særiøst forhold også. Dropp venninna Anonymkode: c5019...0c7 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Skjønner at det er sårt, men du eier faktisk ikke verken exen din eller venninna di. Du har jo ikke vært sammen med han på flere år... Anonymkode: f914a...db4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Ts her. Nei sier ikke at jeg eier noen av de, men litt respekt bør man ha mener jeg. Jeg ville aldri ha hatt sex med noen av exene til venninende mine, og heller ikke noen som de har sex med ellers.. Hun visste til og med at jeg hadde vært hos han den morgenen før de hadde sex. Å da å holde det skjult, det gjør det bare verre synes jeg.. Anonymkode: deedc...5cd 1
BlackCloud Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Jeg hadde aldri gjort det mot venninnene mine og de hadde ikke gjort det mot meg. Finnes vel nok av andre menn å ha sex med? Du har vært i et forhold med han, da er han off limits for venninnene dine! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Jeg ser ikke problemet. Det er 5 år siden det ble slutt mellom deg og eksen. Du burde være glad for at han og venninna di har det fint sammen. Anonymkode: e9354...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med exen min i 4 år, vi hadde hus og hund sammen. Det er 5 år siden det ble slutt, men vi er fortsatt gode venner og kan fortsatt ha sex sammen. Noe som skjer minst en gang i uka.. Vi kan også besøke hverandre uten at noe skjer.. Når det er sagt så er det ikke noen følelser der mere, annet enn vennskap. Jeg og han traff hverandre gjennom en felles venninne, når det ble slutt fikk jeg senere høre at de to har sovet over til hverandre og hatt sex sammen. Da hadde ikke jeg og venninen min kontakt på 2-3 år. Men vi ble veldig gode venner igjen nå for rundt 2 år siden.. Nå har det seg slik at venninen min har hatt sex med han igjen, selv om det ikke er noen følelser mellom meg og han, ble jeg veldig lei meg når jeg fikk høre det. Har ikke jeg og han holdt på som vi gjør, så har jeg nok ikke tatt det så hardt som jeg gjør. Men jeg vet også at de prater mye sammen på tlf og sms. De andre venninnene mine ble smått irritert på meg når jeg reagerte slik. Og mener jeg ikke har noen grunn til å reagere.. Når jeg og han er sammen så lager vi mat sammen, ser film, koser og har det utrolig fint. Jeg sier ikke noe når han har sex med andre, det gjør meg ingenting, men det er bare det at det er en av mine beste venner.. Hva mener dere? Har jeg ingen grunn til å reagere? Anonymkode: deedc...5cd De ble vel irriterte fordi han gjør dette mot dere igjen? Så umoden han må være. God venninne du har. Anonymkode: cd9a5...11b 1
Nmtt Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 Syna ikke du burde bry deg om hva andre mener om denne saken. Det gjør deg opprørt, og ingen kan forandre på deg tror jeg. Men jeg forstår deg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Skrevet 9. juli 2017 Det hadde ikke vært greit for meg! Hadde ikke tålt å se hverken venninda eller han... Det eneste som gjør at du ikke kan klikke på venninda di her og gi hun et tvang om å holde seg langt unna han, er at de to hadde et type forhold før du og han møttes, siden du skriver du og han ble kjent gjennom henne...... Jeg personlig ville sagt fra til begge to hvor ugreit jeg følte dette var, og at det gjorde at jeg syns det ble vanskelig å være venn med noen av de, at enten måtte de slutte og prioritere hvem som betydde mest for de, og uten at du sier det, så ditcher du begge to om de fortsetter.... Anonymkode: e7f1d...958 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 Dette er ikke greit!! Forstår godt at du reagerer. Super venninne du har.... Anonymkode: aebb7...2ea
Kvinne87Rogaland Skrevet 9. juli 2017 #12 Skrevet 9. juli 2017 Dette er grunnen til at man ikke skal rote med exer. Når du har så mye fokus på han nå, 5 år senere, kommer du aldri til å treffe en ny. Kjempedårlig gjort av din venninne, men minst like dårlig gjort av han! Han har sex med deg om morgenen, også ligger han med venninna di rett etterpå?? Kutt ut begge to og start livet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #13 Skrevet 9. juli 2017 Du bør spørre deg selv hva du holder på med. Det er helt klart at følesesmessig ikke har revet deg fra eksen. Det er selvfølgelig ikke greit at en venninne prøver seg på typen din, eller på eksen rett etter det er slutt, men så mange år etter burde dere begge to gått videre. Tenk på et mindre sted. En jente i klassen vært sammen med en gutt i klassen. Da er han off for alle andre jenter da? Det gjør jo ikke noe at ei venninne blir sammen med en eks hvis man er over eksen. Noen sier meg at du kommer til å ha problemer hvis han får et seriøst forhold. Og spesielt hvis han skulle fått et seriøst forhold med venninna di. Det er vel på tide å la han gå, og heller finne noe nytt selv. Det at ekser er off til evig tid har ikke jeg noe tro på. Uavhengig av venninna di høres det ikke sunt ut for deg å fortsette å ha sex med eksen. Det er ditt liv, og du bestemmer selv, men du burde kanskje ta litt bedre var på deg selv og følelsene dine. Ikke sette deg selv i en slik situasjon. Det er jo bare å pine seg selv. Anonymkode: 36e8c...ccc
Cata Skrevet 9. juli 2017 #14 Skrevet 9. juli 2017 Han er eksen din, ikke kjæresten din. Fem år etter at forholdet deres ble avsluttet må han da få lov å gå videre med sitt eget liv, selv om den utvalgte nå tilfeldigvis er en av venninnene dine. Har aldri skjønt den der med at man på død og liv skal holde seg unna sine venninners ekser - så lenge de altså ER blitt ekser og ikke fremdeles er i forholdet. Jeg skjønner konseptet like etter et brudd mens alle parter har såre følelser, men når det er gått flere år så må man da for himmelens skyld kunne akseptere at man har gått hver sin vei og at eksen står fritt til å velge ny partner.
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. juli 2017 #16 Skrevet 9. juli 2017 Ser ikke problemet, det er jo flere år siden det ble slutt mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #17 Skrevet 9. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bro-code! Man skal aldri ha noe forhold med xen til en venn uansett! Jeg hadde aldri klart å tilgi venninnene mine om de hadde hatt sex med noen jeg hadde sex med først! Da ville vennskapet vært over.. Og dere hadde jo særiøst forhold også. Dropp venninna Anonymkode: c5019...0c7 Du har altså eierett over de du har hatt sex med. Anonymkode: 937de...9c4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #18 Skrevet 9. juli 2017 7 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Ser ikke problemet, det er jo flere år siden det ble slutt mellom dere. Bortsett fra at de har hatt sex lagnt over 500 ganger etter "det ble slutt" Anonymkode: 937de...9c4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #19 Skrevet 9. juli 2017 Jeg hadde droppet begge to. Og pass deg for kjønnssykdommer. Ei venninne av meg gjorde det samme, og hun jugde meg rett opp i ansiktet da jeg spurte henne om hun hadde pult eksen min. Det var det verste, at hun ikke en gang kunne være ærlig. Jeg droppet begge to. Anonymkode: 128a9...eeb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå