AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Hei, jeg skal tatovere meg nå neste uke i sunny beach, har sett meg ut en tatovering som går fra øverst på armen og ned til albue.. Av en ulv og en dame, tatoveringen er ikke i farger. Noen som vet ca tid på en slik tatovering??Jeg ser ikke for meg å sitte mer enn 4-5 timer. Da må jeg eventuelt finne en mindre tatovering.. I samme kategori. Noen som kanskje vet av en flink tatoveringsartist der også? Takk Anonymkode: dd1af...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Det der er en dårlig ide på absolutt alle plan. Anonymkode: ed703...3e0 9
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det der er en dårlig ide på absolutt alle plan. Anonymkode: ed703...3e0 Hvorfor? Anonymkode: dd1af...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Ts her, jeg har tatt alle 6 tatoveringene jeg har i utlandet, er fornøyd med alle sammen. Det gjelder bare å finne noen som er gode på det de gjør, det er derfor jeg spør 😊 Anonymkode: dd1af...b3d
Frøken_fjong1 Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Oj da hvorfor ikke gjøre det i Norge? Og faktisk få tatovøren til å bruke litt tid og tegne den skikkelig . Pluss du får nøyaktig det du ønsker uten å måtte tenke på tid 😳. Er dette et innfall du plutselig har fått? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 For det første: Hygienestandarden er ikke lik i hele verden. Sjekk om tatoveringsstudioet er godkjent etter norske standarder (like sannsynlig). Derfor bør du heller ta den i Norge. For det andre: Min mann har en tilsvarende tatovering (han er tynn og liten) og det tok 15-20 timer. Anonymkode: b27c9...f6b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Kult at du har bestemt deg for tattis; men kan jeg komme med råd som ikke har med spm ditt å gjøre? Å ta ta tatovering på sommeren, og særlig på ferie når man bader i saltvann/klor er jævlig dumt. Hvis du allikevel skal gjøre det så må du ikke bade (dusj er seff ok) eller sole området. Anonymkode: 46dcc...d2f 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Ts her, takk for svar😊 Grunnen er nok at det er veldig mye billigere å ta i utlandet, og ja, jeg sjekker alltid om det er rent og hygienisk.. men tar det så lang tid så blir det nok ikke så stor tatovering nei 😊 Anonymkode: dd1af...b3d
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 Er nok mange som vil fullføre en halv sleeve på 4-5 timer.. kravene til hygiene er strengere i USA enn i Norge. Saltvann er OK, klor er ett hælvette. Flyturer og hud derimot kan kanskje by på litt ekstra smøring og stelling.. lykke til med din tatovering Anonymkode: 7094a...300
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Skrevet 9. juli 2017 Det kommer helt an på hvor detaljert tatoveringen er. Vil uansett si det er et dårlig utgangspunkt å ta tatovering under tidspress. Spør tatovøren hvor lang tid det tar. De har som regel peiling på sånt siden det tross alt er jobben deres. Anbefaler å ta det siste dagen du er der, for ellers kan du jo ikke bade eller sole deg Anonymkode: 85663...374 1
Måbarefåsiat... Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 Hadde aldri tatovert meg i Bulgaria. Hadde heller spart litt lenger og tatt den i Norge. 1
Måbarefåsiat... Skrevet 9. juli 2017 #12 Skrevet 9. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok mange som vil fullføre en halv sleeve på 4-5 timer.. kravene til hygiene er strengere i USA enn i Norge. Saltvann er OK, klor er ett hælvette. Flyturer og hud derimot kan kanskje by på litt ekstra smøring og stelling.. lykke til med din tatovering Anonymkode: 7094a...300 USA? Hun snakker om Bulgaria.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #13 Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, Måbarefåsiat... skrev: USA? Hun snakker om Bulgaria. OK oppfattet det sikkert som long beach eller noe.. uansett hvor i værden du er vil du finne profesjonelle tatovører som vet hva de driver med.. jeg får egentlig uansett intrykk av at TS ikke er så nøye på hvilken tatovør hun/han bruker.. hei jeg skal ha en selve med en kvinne og en ulv tar det mer enn fem timer gidder jeg ikke.. OMg... men det får bli Ts sitt problem, med vennlig hilsen tatovør som driter i hvor hun skal ta tatoveringen sin... Anonymkode: 7094a...300
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå