AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Har valget mellom tre menn. Ønsker å velge den som mest stabil jobb og romslig økonomi. Hvem bør jeg da gå for? Liker kuratoren best men vet ikke hva han tjener.... Anonymkode: 16e1e...e8a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Hvis man ikke klarer å velge mellom tre personer liker man i alle fall ikke godt nok en av dem. Skjønner meg ikke på mennesker som dater flere på en gang f.eks. Bedre å ha fokus på en person. Når man er forelsket er det ingen tvil om hvem man velger. Anonymkode: 8b1b8...893 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke klarer å velge mellom tre personer liker man i alle fall ikke godt nok en av dem. Skjønner meg ikke på mennesker som dater flere på en gang f.eks. Bedre å ha fokus på en person. Når man er forelsket er det ingen tvil om hvem man velger. Anonymkode: 8b1b8...893 Hvorfor oppfører du deg som om du skjønner deg på dem hvis du ikke gjør det? Anonymkode: 64cab...fec 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Enkelt: Ingen av dem. De fortjener bedre enn en golddigger som velger dem pga økonomi og jobb, og ikke faktiske følelser for dem. Anonymkode: 5ed9e...86e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå