Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 leste litt innlegg her inne om folk som har hatt utendørssex! jeg har selv tenkt på dette mange ganger men synes det er litt ekkelt ettersom man faktisk kan bli tatt! hva skjer da?? men når man leser her inne får man jo følelsen av at dette er en helt normal ting.det var tilogmed gfolk som sa de ikke hadde hatt det innendørs på tre år da de kun hadde det utendørs! det er jo pirrende men hva om man blir tatt!? og gjør dere det synlig? eller midt på mørkeste natta? er det en vanlig ting eller? hva hvis dfet går for han da,eventuelt i bilen? blir litt klissete vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg tror at det siste du burde bekymre deg over var om dere skulle bli "tatt". Det fins mange bra "hjemmesteder". :blunke: Hva med, skogen? Gjerne inni en busk 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Tja, har blitt ferska selv, og det gjorde det hele bare enda mer pirrende.... Hva tror du de som tar deg på ferske gjør? Ikke stort, dersom det ikke er på et offentlig sted, og den som tar deg på fersken er snuten da, men..... stort sett blir de flaue og går sin vei, men det kan jo hende at de bare fortsetter å se på..... Ta med et pledd, en piknikk-kurv og noe å tørke dere på, så er dere klare for moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 2. august 2002 #4 Del Skrevet 2. august 2002 Elsker å ha sex utendørs....Hvor som helst egentlig, sånn halvveis skjult.. Men ikke der hvor det er masse folk, barn osv men i skogen feks. Har en sånn ting om at jeg MÅ ha sex ute på verandaen når det er varmt.. Kanskje noen ser oss eller ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2002 #5 Del Skrevet 2. august 2002 men finnes det ikke en lov mot slikt? at dersom man blir tatt vil man få en bot! eller det er jo ikke særlig artig å bli tatt heller kliss naken!!??? en kan jo aldri være sikker på at det ikke er noen mennesker rundt dere? eller er dette faktisk et typisk fenomen for de fleste aliminnelige folk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2002 #6 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har heller ikke noe stort ønske om å bli tatt på fersken, men vi har hatt sex utendørs flere ganger likevel. Man må bare sørge for å velge steder med omhu. Gå utenom stiene i skogen, eller på fjellet. Ikke noe problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 3. august 2002 #7 Del Skrevet 3. august 2002 det fineste stedet å ha sex er på en liten øy ute i sjærgården bare ligge nakne hele dagen drikke vin å spise saftige frukter , og la alle safter, også mine egne få renne fritt. det eneste som ser deg er måkene . mååååååå prøves : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 3. august 2002 #8 Del Skrevet 3. august 2002 NØTTELITEN? har du prøvdden varianten medvin og frukt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2002 #9 Del Skrevet 3. august 2002 men til gjest her,som svarte for to innlegg siden,hvordan kan du være så sikker påat det bare er måkene som ser deg? det er da vel andre mennesker som kanskje vil ta seg en tur på disse strandplassene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. august 2002 #10 Del Skrevet 3. august 2002 Kjæresten min og jeg har hatt sex utendørs nesten flere ganger enn innendørs, og vi har aldri blitt ferska ordentlig. Har vært nære på noen ganger...vet ikke hvor mye folk så jeg, men det er aldri noen som har sagt noe i hvert fall Hvis man er veldig redd for å bli ferska, så er det jo bare å finne seg et sted langt utenfor allfarvei da, så skulle det gå bra Dessuten...når man først er i gang, så driter man egentlig i om noen ser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EKTEPARET Skrevet 4. august 2002 #11 Del Skrevet 4. august 2002 ll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss tiger Skrevet 5. august 2002 #12 Del Skrevet 5. august 2002 det beste er å ha sex i vannet. finn en litt bortgjemt klippe eller no. la han sitte under vann og du oppå. ikke lett å se hva som skjer for andre heller, ser ut som dere bare sitter og koser. pluss at det er kjempedeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 6. august 2002 #13 Del Skrevet 6. august 2002 Ja, pleier å ha med vin..... Men frukten, nei.. Det er virkelig noe helt spesielt med sex i naturen.. Mmm, digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå