Kvitveisen Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Eg har spist avocado nesten kvar dag i eit par mnd....huden er ikkje lengre tørr. Har samtidig tatt Udo's choise oljeblanding som kan har virket inn.
Kvitveisen Skrevet 8. juli 2017 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2017 Og har eg spist melkesjokolade og potetgull er huden posete dagen etterpå.....
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 antioksidanter og drikk mye vann Jeg pleier å smøre blåbær på huden og en most banan på etterpå, veldig fin glød av det Ellers så er jo isbiter fint dersom man har litt posete hud Anonymkode: 4a5f1...3c3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 1 minutt siden, Kvitveisen skrev: Isbitar må eg prøve...:) Lurt å ta en og en om gangen, gjerne ha den i et lommetørkle eller en tynn klut. Også masserer du områdene forsiktig Anonymkode: 4a5f1...3c3
Hjärtat Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Honning gir fin glans hvis du smører det utover.😏 1
Kvitveisen Skrevet 8. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2017 Ok....tenkte kanskje honning vil tette porane eg?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Huden min er ikke så glad i melkeprodukter eller søtsaker. Jeg har renest og finest hud når jeg drikker mye vann og er oppmerksom på å få i meg næringsrik mat. De dagene jeg vet jeg kommer til å spise dårlig starter jeg dagen med en grønnsak og frukt smoothie. Har forlengs sluttet å være redd for fett. Olivenolje, kokosolje, mandler, avocado, smør, fisk, osv spiser jeg mye av. For å unngå å bli hekta på sukker som gjør at jeg ser sliten ut. Spiser jeg ristet nøtter med mørk sjokolade når trangen er for stor. ellers holder det med frukt. God rense rutiner er også viktig, og samtidig bruke produkter huden liker. Ikke dusj med så varmt vann heler for det tørker ut huden og vis du gjør det vær nøye med fuktighetskrem eller olje etterpå. Anonymkode: 2409f...868
Kvitveisen Skrevet 8. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2017 Spiser også endel fett i form av avocado,nøtter,olivenolje,makrell i tomat....spiser eg mat med sukker blir huda veldig gusten...er først i det siste eg har forstått kor veldig viktig det er for huda kva man spiser....og sjølvsagt også for overskudd og energi.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 Rå og kokt frukt og grønnsaker. Søtpoteter. Sitronvann. Anonymkode: 4b4f2...9f3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #11 Skrevet 8. juli 2017 Litt potetgull, sjokolade, kjeks, søte bakevarer og ikke minst bacon. Anonymkode: 1722c...879
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #13 Skrevet 9. juli 2017 Kjempe bra og nyttig tråd! Jeg merker min hud blir dårlig av melkeprodukter, men derimot gulrøtter, avocado og blåbær (gjerne i smoothie) gir glød! Anonymkode: 2d918...92d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #14 Skrevet 9. juli 2017 Jeg elsker meieriprodukter, men har trappet ned pga huden min. Nå spiser jeg max en liten yoghurt + f.eks et beger kesam i løpet av en dag, og det gjør godt for huden min. For noen virker nok dette fortsatt som mye, men sammenlignet med hvor mye meieriprodukter jeg fikk i meg før, er dette lite. Og jeg tror huden min tåler den nye mengden. 🙂 Kunstig søtning, og vann i stedet for Pepsi Max har også hjulpet mye! Jeg merker det også på huden hvis jeg har spist mye sukker en helg. Heldigvis går det over i løpet av noen dager, men det er greit å være bevisst på skjult sukkerinnhold i hverdagsmat synes jeg. Viktigste: vann, vann, vann. Har begynt å alltid ha en iskald drikkeflaske i kjøleskapet + drikker grønn te morgen og kveld for å få i meg vann derfra også. Anonymkode: 89237...b22
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #15 Skrevet 9. juli 2017 Anonymbruker som skrev forrige innlegg her: Jeg mente at å kutte ned på kunstig søtning har hjulpet, ikke at å spise det hjelper. Hehe. Nokså viktig detalj der... Anonymkode: 89237...b22
Kvitveisen Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2017 Takk for nyttige tips. Er også veldig glad i meieriprodukter og prøver å kutte ned på lettmelk som eg er så glad i. Yoghurt er det enten mye sukker i eller kunstig søtning,ikkje sunt noen av delene. Grønn te er godt...bruker å ha litt fersk ingefær oppi. Og vann....men man skal vel ikkje drikke for mylje vann heller,siden det kan skylle bort viktige salt i kroppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå