mandarin Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Hei Som jeg har nevnt tidligere her inne, føler min kjære at vi har det litt kjedelig sammen nå i forhold til tidligere. :-( Forhåpentligvis er det bare hverdagen som har innhentet oss. Tidligere var det jo sånn at hver gang vi møttes, så møttes vi for å gjøre noe sammen.. Nå når vi er sammen 95% av kveldene, så kan nødvendigvis ikke hver kveld være spennende.. :-? Men siden han føler det slik, må vi jo prøve å finne på noe for å friske opp den grå hverdagen. Tar ikke sjansen på å sitte å vente/ håpe på at ting skal gå over av seg selv. Det kan få ubehagelige konsekvenser. :-? Så derfor spør jeg dere kreative sjeler her inne. Har dere forslag til aktiviteter, ting å finne på for å friske opp en grå hverdag?? Vi nærmer oss faretruende 40. Har vært sammen snart 2 år.
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Hva med å ta fram dagens avis og sjekke ut hva som skjer i lokalmiljøet i helga og henge dere på det?
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Spill, kino, besøke eller invitere venner, gå ut å ta en kaffe, gå tur, ake, melde dere på kurs/trim/klubb - masse å ta av! Meg og samboern spiller ofte - spesielt Othello. Og så er vi på besøk eller har besøk, trener sammen (helsestudio) osv. Snakk sammen og finn noe som begge liker å holde på med!
Gjest Piglet i.i. Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Kanskje dere trenger å gjøre noe hver for dere? Hvis man går opp og ned av hverandre 95% av tiden (som du skriver) får man kanskje ikke så mange nye impulser og ting og snakke om. Ellers synes jeg gjest har mange gode forslag. Og det og planlegge noe samme er vigtig, synes jeg. Bestem dere for at på fredag skal dere ut og spise og på kino. Da har man både noe å se frem til og man gjør litt mere ut av seg selv enn hvis man bare sitter hjemme (sminke, høye hæler etc.). Det skal ikke så mye til for å bryte ut av rutinene. Piglet i.i.
Maya22 Skrevet 8. januar 2005 #5 Skrevet 8. januar 2005 Setter meg naken på taket og spiller fiolin det er krydder i hverdagen det...synd jeg har ekstrem høydeskrekk
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 maya22: er du en av de som får extrem dårlig humor i de seniere tider? For jeg holdt på å le meg i hel, her jeg sitter....not!!
Maya22 Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 maya22: er du en av de som får extrem dårlig humor i de seniere tider? For jeg holdt på å le meg i hel, her jeg sitter....not!! ååååå så sinna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå