AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Det selvsagt ikke uvanlig at diverse værtjenester melder været feil, men denne gangen synes jeg virkelig de tok kaka. Yr.no melder akkurat nå om massiv nedbør i Oslo, og advarer om oversvømmelser og kraftig torden. Men faktisk er været i Oslo strålende. Nesten ikke en sky på himmelen, og slik har det vært i hele dag. Hvorfor oppdaterer de ikke i det minste værmeldingen? Slik Yr.no fremstår nå er bare latterlig. Minner meg om Komiske Ali. Ingen grunn til å stole på Yr fremover i alle fall. Selv en klokke som er ødelagt viser riktig tid to ganger i døgnet. Anonymkode: 421a9...3ca
Chizue Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Her oppe har YR stemt riktig bra.. Meldte 5 grader inatt og lett overskyet..Gikk ut å sjekket stokken og det viste 5grader og var lett overskyet Men jeg ser den, av og til kan de melde feil, men er ikke bare bare å melde været heller, best er å sjekke flere stasjoner og håpe på det beste
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Yr er hvertfall helt på bærtur på temeraturmeldingene her jeg bor (Hedmark) bommer ofte med 10 grader på nattetemperaturen. Anonymkode: 8a906...ba8
Gjest The Architect Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Her jeg bor melder de som regel været riktig. Man kan ikke gå rundt og forvente at de skal melde været med 100% nøyaktighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå