Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg og samboeren har gått gjennom IVF offentlig uten å lykkes, så nå skal vi prøve å gå privat. Men jeg trenger litt råd fra dere. Hvordan får jeg tak i journalen min ? Og hvordan går jeg frem når jeg velger privatklinikk ? Skal jeg ta med journalen min samme dag som jeg har samtale time eller skal jeg ringe først så sende de journalen ?

Er det stor forskjell fra offentlig til privat ? Får jeg være med å bestemme mer enn det jeg fikk når jeg gikk offentlig ? 

Anonymkode: 0118c...497

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ringer sykehuset der du hørte til og ber dem sende deg journalen. 
Privatklinikk kan velges ut i fra geografisk nærhet eller ut i fra tilbakemeldinger. 
Ta med journalen på forsamtalen. 
Ja, det kan være stor forskjell
Kanskje, hva vil du bestemme? 

Anonymkode: d046d...061

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ringer sykehuset der du hørte til og ber dem sende deg journalen. 
Privatklinikk kan velges ut i fra geografisk nærhet eller ut i fra tilbakemeldinger. 
Ta med journalen på forsamtalen. 
Ja, det kan være stor forskjell
Kanskje, hva vil du bestemme? 

Takk for svar :) Jeg lurer på om jeg selv kan velge å putte tilbake 2 egg, om jeg får muligheten ? Så har jeg hørt noen tilbyr scratching, som jeg har hørt folk har sakt skal øke sjansene mye, har du hørt noe om det ? Ts

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Jeg lurer på om jeg selv kan velge å putte tilbake 2 egg, om jeg får muligheten ? Så har jeg hørt noen tilbyr scratching, som jeg har hørt folk har sakt skal øke sjansene mye, har du hørt noe om det ? Ts

Noen klinikker er vel snillere på det enn andre, men det kommer nok veldig ann på kvaliteten på eggene. Er kvaliteten god så setter de neppe inn to egg. Det er ikke ønskelig med tvillinger siden det er risikosvangerskap. Jeg har selv hatt flere forsøk både offentlig og privat, og har satt inn to egg flere ganger (etter jeg spurte), men det gjorde de kun fordi kvaliteten var dårlig. Aldri fått noe på frys. 
Scratching kan du nok be om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...