AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Har nå fått med meg at det tidligere var slik at man kunne se når folk sist var aktive på tinder, og at den funksjonen ble slettet. Jeg er relativt ny der, så dette hadde jeg ikke ofret en tanke. Før et par dager siden, hvor en jeg chattet med, tilfeldigvis sendte melding like etter at jeg logget på, men jeg tenkte jo at det måtte være tilfeldig. Nå skal jeg ikke begynne å forklare alle situasjonene, men han må bare kunne se når jeg er logget på! Eller? Hvis ikke er han synsk! Anonymkode: 83140...961
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Kjenner ikke tinder, men på de to tjenestene jeg har prøvd (sukker og okcupid) kunne man se hvem som var pålogget ("grønt lys"). Ikke rart om tinder har fått det samme - men hva er problemet med det? hvis det er et problem for deg at folk kan se deg der, kan du ikke være på tinder. Og hvis jeg har forstått tinder riktig, så får man bare sendt meldinger til folk man har match med, og sletter man matchen får man ikke sendt melding. Så hvis du ikke vil ha meldinger fra han, slett match, blokker eller liknende. Og hvis du vil ha meldinger fra han; igjen - hva er problemet? Anonymkode: 46725...88e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Man kan ikke se når noen var aktiv på tinder. Anonymkode: 946c6...012
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Man kan ikke se når noen er aktiv på tinder nei Anonymkode: 82bc4...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå