AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal føle. Er i ett forhold, som jeg vil ut av. Men vi har hatt nesten sex hver eneste dag denne mnd. Og selv om jeg har veldig vanskelig for å bli gravid - begynner jeg å beskymre meg. Mensen skulle ha kommet igår. Idag har jeg hatt litt mens murring - akkurat som den begynner, men som har nå gått helt over. Kroppen lever som om jeg hadde regnet feil på datoen av min mens. Jeg tok en graviditetstest, som jeg mener var negativ. Dvs. jeg kunne skimre så vidt en strek, men den var nesten usynlig. Så jeg erklærte testen for negativ. Idag tok jeg ny og den var helt sikkert negativ. Der var det ingen antydning til noen strek. Kan jeg være trygg på at jeg ikke er gravid? Mensen kan jo drøye pga masse tankekjør også. Vær så snill å skriv dersom du har erfaring med lignende av tester eller mens eller slikt... Har alltid ønsket meg ett til barn, men ikke i dette forholdet... Anonymkode: a1f8c...f31
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 du får vente noen dager til med en ny test. Hvorfor brukte dere ikke prevensjon om du vil ut av forholdet? Anonymkode: 70b76...1c4 1
rikoChett Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Mensen pleier å utebli om man er stresset. Jeg mener ikke å dømme, men hvis du vil ut av forholdet - ville jeg nok kuttet ut sexen nå. Så slipper du graviditetsfrykt i tillegg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: du får vente noen dager til med en ny test. Hvorfor brukte dere ikke prevensjon om du vil ut av forholdet? Anonymkode: 70b76...1c4 3 minutter siden, rikoChett skrev: Mensen pleier å utebli om man er stresset. Jeg mener ikke å dømme, men hvis du vil ut av forholdet - ville jeg nok kuttet ut sexen nå. Så slipper du graviditetsfrykt i tillegg. Det er uansvarlig fult klar over det, jenter. Men han er verdens beste når vi har det bra sammen. Han er omsorgsfull og god, morsom og nydelig på alle måter. Og da glemmer mann så fort, når de dårlige periodene kommer. Når han blir fornærmet for noe og fryser meg ut. Snakker ikke med meg på flere dager, enda vi bor sammen. Mannen er 41 og ikke 18. Så derfor til tross for at jeg er utrolig glad i han, tror jeg at jeg må avslutte forholdet. De dårlige periodene er hver eneste uke. Og jeg blir sliten av det. Er 30 og vil ha det stabilt. Takk for innspill.. Anonymkode: a1f8c...f31
rikoChett Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Forstår det - håper du klarer deg fint på veien ut. Ville kjøpt noen ekstra tester, til et par morgener fremover.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Det skjønner jeg jo, men å bli gravid vil jo komplisere det veldig. men vent noen dager før du tester igjen. Lykke til Anonymkode: 70b76...1c4
VeronicaAmanda Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Men kjære deg... hva spiller det noe rolle om du er gravid eller ikke? Du og (evt barnet) vil ikke ha det godt i et forhold som ikke funker. Om du vil reise, gjør det nå slik at livet går videre - uansett om du bærer et barn eller ikke. Er du gravid. Ja, da bør du ta konsekvensene av å ikke bruke prevensjon. Å er du ikke gravid... Uansett, lykke til.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 Plutselig er mensen litt forsinket en syklus - har selv opplevd det i sammenheng med at jeg lurte på om jeg var gravid. Det var jeg ikke (heldigvis, det var ikke i et forhold), og mensen dukket opp. Jeg ville gjort som de andre her sier, vente noen dager og så ta en ny test. Håper det ordner seg :-) Anonymkode: a90d6...e2c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 Regner med du har funnet ut av det nå Mtp at det er et par dager siden du skrev dette. Jeg har erfaring med test slik du beskriver ja. Jeg tok to tester en ettermiddag av to forskjellige merker. Den ene var negativ og den andre hadde en slags "skyggestrek", altså en heeelt svak strek(denne var av merket clearblue). Morgenen etter testet jeg med morgenurin. Husker ikke om testen var samme merket eller ikke, men da var den negativ. Et par dager etterpå testet jeg igjen og da var testen positiv. Hvis jeg ikke husket helt feil var disse dagene nærme eller rundt dagen for forventet mens. Jeg er nå 3 mnd på veg. Så du KAN nok være gravid😄 Anonymkode: d35da...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå