Gå til innhold

Jeg MÅ ha evner om ikke dette er vanlig. Følelse av at "forferdelige" ting skal skje.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i noen få perioder hatt følelsen av at store forandringer skal skje. Ting jeg selv er redd for som angår meg og mine følelser altså. Forvarslene er oft mange vonde drømmer noen netter før. Bilder som dukker opp på SoMe fra personen det gjelder. Og deretter bekreftede beskjeder.

la oss si. Jeg sover nå igjen veldig urolig fordi jeg drømmer vondt. Nå om en jeg er forelsket i. I natt drømte jeg at han ventet barn med ei jeg vet hvem er. (Hun er i realiteten mamma med en annen). Han la ut et bilde for noen dager siden av en annen person som holdt en kvinne i hånda. Det var et slags kjærlighetsbilde. Jeg fikk litt vondt da jeg så det, for det var jo hans profil som hadde lagt det ut og jeg trodde det første sekundet at det var han. Men det var det ikke. Men sikkert et forvarsel på at neste gang er det han.

Er generelt urolig om dagene også. Fordi jeg skal nemlig til samme område som han holder til igjen om noen uker. Og jeg føler at et par dager før jeg kommer dit, kommer han til å være i forhold. Dette er jobbrelatert og vi reiser mye. Det er sjanse for at jeg møter han. Jeg kommer også til å bli veldig skuffet om jeg ikke gjør det. 

Det neste urolige som skjer, er at jeg får plutselig vite at eksen har fått seg dame. Av det fikk jeg litt hjertet i halsen. Ikke fordi jeg har følelser fremdeles. Vi siltes som venner og kontakten er fin. Men jeg ble avhengig av han, han var min trygghet da vi ble sammen. Fordi jeg led av depresjoner og var forferdelig ensom. Ja, jeg fikk et avhengighetsforhold. Noe jeg ikke har lenger. Men jeg innså vel for fullt nå st jeg "mister" han, fordi han kommer til å prioritere denne dama. Og det skal han jo få lov, selv om han maser på at vi må møtes om ikke lenge. 

Men vi får vente og se om jeg hadde rett. Om min "nye mann" rekker å kommeni forhold før jeg er i nærheten av han.

Anonymkode: bf8ec...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å koble sammen helt vanlige tanker man har,og bekymringer man har (som man gjerne drømmer om) med helt vanlige ting som skjer i ettertid. Eller å klare å trekke slutninger fra situasjoner før det skjer. Ikke noe magi, bare hjernen som gjør greia si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, rikoChett skrev:

Det er vanlig å koble sammen helt vanlige tanker man har,og bekymringer man har (som man gjerne drømmer om) med helt vanlige ting som skjer i ettertid. Eller å klare å trekke slutninger fra situasjoner før det skjer. Ikke noe magi, bare hjernen som gjør greia si.

Ja, du mener det er vanlig å se fremtiden? Hvordan er det mulig å føle at noe skal skje?

Skrevet

Jeg mener at det er "vanlig" å tro at det man gjør er å se fremtiden, når det man gjør er å trekke slutninger om ting som har skjedd og skal skje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, rikoChett skrev:

Jeg mener at det er "vanlig" å tro at det man gjør er å se fremtiden, når det man gjør er å trekke slutninger om ting som har skjedd og skal skje.

Nå føler jeg meg treig asså. Du sier at jeg tror jeg ser fremtiden. Mens det jeg gjør er å dikte opp alt i hodet? Eller vet hjernen på en måte at det skal skje nå snart?

Skrevet

Jeg sier at du tolker det på den måten i hvertfall. 

Hjernen din ser puslespillbrikkene, og siden du tenker på det mye, så prøver den å legge puslespillet hele tiden - inkludert når du sover, om det gir mening. Så du ser ikke fremtiden, sånn som jeg ser det, men du har underbevisst trekt slutningene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...