AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg synes det er alt for lite som skjer. Har ikke så veldig mye venner og venter beskjed fra noe ang en jobb jeg håper på. Er også interessert i en fyr, som det som vanlig nok ikke blir noe med fordi verden er det samme kjedelige hele tiden.. Så tikker det inn masse meldinger sånn plutselig. På messenger og sms. Jeg tenkte det måtte være noe viktig. Men nei, det var bare mamma som testet noe med mobilen sin. Jeg kjeder meg så jeg vurderer å gjøre noe drastisk som til og med kan kjøre livet i dass. Jeg kjeder meg så grusomt! Anonymkode: d20d7...4c7
Mona123 Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Kan ikke du ta kontakt med noen? Send en melding?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Ok. Du må våkne. Du må innse at ting ikke kommer ramlende ned fra himmelen. Du må ta tak i det selv. Om du kjeder deg - gjør noe. Det er veldig enkelt. Se en film/serie, spill dataspill, finn frem håndarbeid, ta en tur på treningsstudioet. Ett eller annet. Det er alltid noe å gjøre. Om du ønsker å være sammen med noen så kontakt noen. Ikke forvent at andre skal kontakte deg. Ønsker du en endring så vær endringen selv. Om du sitter på rompestumpen i sofaen din og sukker for deg selv og håper at noen fikser problemene for deg, vel, da blir du sittende. Rist det av deg og ta tak i problemet selv. Anonymkode: e5085...012 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå