AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Søsken/foreldre... jeg blir faktisk lei meg. Lover meg noe, bryter løftet. De vet ikke at jeg vet at de har løyet. Forsøkte å få dem til å få dårlig samvittighet, uten nytte. Psykopater? Bare egoistiske og umoralske? Når jeg lover noe skal det komme noe svært viktig i veien før jeg ikke kan holde løftet. Jeg prioriterer det så hardt, og mener at løfter ikke skal brytes. Hva feiler det folk som bryter løfter "hele tiden"? Ender selvfølgelig opp med at jeg ikke klarer å forholde meg til dem annet enn helt overfladisk (kan ikke be dem passe hønene eller ta inn posten f.eks). Jeg forstår bare ikke hvordan noen kan ta så lett på det. Og nå jeg sier: "kjempefint at du tar inn posten for oss når vi er på ferie, så slipper jeg at det viktige brevet jeg venter regner istykker", får jeg: "bare hyggelig ". Men det er løgn. Kommer hjem til full postkasse og våte, ødelagte brev. Si at det ikke passer, da!? Så drar jeg ikke!? Anonymkode: b8fb8...c50 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Jeg kan passe høna di:-) Anonymkode: 596ce...f14
AnonymSjiraff Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 (endret) Samtidig kan du vedde på at de synes det er helt forferdelig når andre lyver til dem. Endret 8. juli 2017 av AnonymSjiraff 4
Gjest mshi Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Hvis det har skjedd flere ganger over lengre tid, så bør du vel slutte å spørre. Kanskje enkelt å si, men vanskelig å gjennomføre siden dette er familie vi snakker om, men kan du ikke omadressere posten din neste gang?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan passe høna di:-) Anonymkode: 596ce...f14 Såpass Anonymkode: b8fb8...c50 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 24 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Samtidig kan du vedde på at de synes det er helt forferdelig når andre lyver til dem. Ja. Absolutt. 19 minutter siden, mshi skrev: Hvis det har skjedd flere ganger over lengre tid, så bør du vel slutte å spørre. Kanskje enkelt å si, men vanskelig å gjennomføre siden dette er familie vi snakker om, men kan du ikke omadressere posten din neste gang? Ja, må slutte nå. Og finne andre løsninger... Anonymkode: b8fb8...c50
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Høres ut som du trenger en bedre postkasse. Anonymkode: 86f8e...381
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du trenger en bedre postkasse. Anonymkode: 86f8e...381 Det var et fiktivt eksempel. Anonymkode: b8fb8...c50
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 24 minutter siden, Blair Waldorf skrev: konfronter de. For feig Anonymkode: b8fb8...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå