AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Jeg har bestemt meg for å gå i fra samboeren min, vi har fem barn sammen og bor avsides. Hans sinneproblemer er årsaken. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal løse dette praktisk. Jeg har ikke sertifikatet og liten inntekt pga sykdom. Han blir lett sint/fornærmet og sint, jeg får angst og er urolig for at han skal bli sint. Jeg forstår endelig at dette ikke er bra for meg og at jeg er nødt til å gå pga det. Jeg føler meg fastlåst og uten nettverk. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette alene ! Noen som har gode råd? Anonymkode: 926bb...c50
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestemt meg for å gå i fra samboeren min, vi har fem barn sammen og bor avsides. Hans sinneproblemer er årsaken. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal løse dette praktisk. Jeg har ikke sertifikatet og liten inntekt pga sykdom. Han blir lett sint/fornærmet og sint, jeg får angst og er urolig for at han skal bli sint. Jeg forstår endelig at dette ikke er bra for meg og at jeg er nødt til å gå pga det. Jeg føler meg fastlåst og uten nettverk. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette alene ! Noen som har gode råd? Anonymkode: 926bb...c50 krisesenter evt? Spesielt om du føler deg truet og er redd.. Anonymkode: 3fec9...aee
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 Du kan få økonomisk støtte fra nav. Det fins vel busser der du bor? Begynn med førerkort. Du klarer det. Du får det mye bedre uten han, og barna vil merke at de får en gladere mamma. Går sinnet utover barna? Anonymkode: e236b...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå