AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Har kjøpt ny mascara. 15 %prosent lengre vipper med denne. På den frie jeg kjøpte skulle de bli 20 %lengre. Sånn har jeg holdt på i mange år. Kjøpt og kjøp. Nå regnet jeg ut, jeg skulle egentlig hatt vipper helt ned til nesen. De er like korte. Hva gjør jeg feil? Guri korthåret Anonymkode: 85214...d9a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Du skjønner vel at det kun gjelder når man har mascaraen PÅ. At de ikke vokser ned til nesa liksom... Anonymkode: dc6d1...d5e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner vel at det kun gjelder når man har mascaraen PÅ. At de ikke vokser ned til nesa liksom... Anonymkode: dc6d1...d5e De lover jo 15/20 % ekstra hver gang. Når du bruker sånn mascara i 15 år...ja da skulle de vært lange nå. Er jeg lurt? Anonymkode: 85214...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Hvorfor vipper ned til nesa når du kan ha ned til tærne Anonymkode: 30d59...7f4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #7 Skrevet 9. juli 2017 Jeg bruker Better than False Lashes som base og det virker. Har fått de fantastiske øyevippene Anonymkode: ea4b0...d8f
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #8 Skrevet 9. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De lover jo 15/20 % ekstra hver gang. Når du bruker sånn mascara i 15 år...ja da skulle de vært lange nå. Er jeg lurt? Anonymkode: 85214...d9a Nei, de mener at looken gir en illusjon om det pr påføring, når du har den på Anonymkode: dc6d1...d5e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Jeg skjønner ikke hva du mener, TS - har det ikke funket? Onkelen min har brukt slike mascaraer på øyenbrynene, og nå kan han bruke dem til å fylle ut hentesveisen! (Hvorfor i alle dager ble denne flyttet fra "Skråblikk og generaliseringer" til kosmetikkforumet? Jeg synes det er ganske tydelig at TS ikke egentlig ber om sminkeråd, selv om det er enkelte som ser ut til å tro det.) Anonymkode: eb39c...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå