Gå til innhold

Damenes undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere menn om knestrømper, strømpeholdere, bh og truse sammen! 

jeg har tenkt å overraske typen med det da jeg skal hjem hos han! Men lurer på deres mening om det da dama har på?

Setter deres pris på at wow hun har pynta seg, eller er det samme med bh og truse? vet at naken er best, men sånn som forspill! 

damene kan også komme med deres meninger om slikt!

Anonymkode: d7d1d...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott når dama viser seg frem i lekkert undertøy. 

Kanskje ikke egentlig pga undertøyet, men forventningen om hva som skjer videre. Og at hun viser at hun vil ha sex med meg :nori:

• Liker 1
Skrevet

Det er en meget sympatisk kombinasjon :)

Gjest Annetnavn_
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har tenkt å overraske typen med det da jeg skal hjem hos han! Men lurer på deres mening om det da dama har på?

Setter deres pris på at wow hun har pynta seg, eller er det samme med bh og truse? vet at naken er best, men sånn som forspill! 

damene kan også komme med deres meninger om slikt!

Anonymkode: d7d1d...2eb

Om du er ekstra modig, er det ekstra pent uten trusa...

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

LItt usikker på kombinasjonen knestrømper og strømpeholdere :ler: men lange strømper festet med strømpeholdere er helt nydelig. Knestrømper funker vel bedre i sånn rampete skolejente outfit. Ikke feil det heller :lur:

Bottom line: Wow, hun har pynta seg er alltid særdeles velkomment, uansett variant. Ja til undertøy (og strømper). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...