Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg bruke det til? Får bilder av folk. Noen ganger svarer jeg, men får ikke svar. Andre ganger chatter vi om noe etter et bilde. Men er det meningen at jeg skal svare ("Åh, så søt"), eller skapning svare med bilde eller hva?... Skjønner ikke helt hvordan jeg bruker det. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sbap.. jaddaaa... 

Skrevet

Hææ.. ingen andre som skjønner sbabchat heller? Wow, jeg er ikke alene om det! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neida, jeg skjønner det heller ikke. Dermed kan jeg ikke gi råd om hvordan man bruker det 😝

Anonymkode: 17b2c...d90

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, jeg skjønner det heller ikke. Dermed kan jeg ikke gi råd om hvordan man bruker det 😝

Anonymkode: 17b2c...d90

:grine:

Skrevet

Jeg svarer det som faller meg inn. Eller lar være å svare

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer en sjelden gang. Vennene jeg har på snap gjør litt forskjellig. Har fått kjeft av en fordi jeg ikke svarte på snap, det var et hverdagslig bilde...

Anonymkode: f155c...68f

Skrevet
14 minutter siden, smilo skrev:

Jeg svarer det som faller meg inn. Eller lar være å svare

og du svarer med bilde? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer en sjelden gang. Vennene jeg har på snap gjør litt forskjellig. Har fått kjeft av en fordi jeg ikke svarte på snap, det var et hverdagslig bilde...

Anonymkode: f155c...68f

ser ut til at forvirringen er stor blant mange medsnappere

Skrevet
1 minutt siden, Simbyxor skrev:

og du svarer med bilde? 

Nei det varierer. Noen ganger spør jeg spørsmål om bildet som kom, noen ganger ender jeg et bilde til svar og noen ganger kombinerer jeg dette

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, smilo skrev:

Nei det varierer. Noen ganger spør jeg spørsmål om bildet som kom, noen ganger ender jeg et bilde til svar og noen ganger kombinerer jeg dette

:ac:

Skrevet (endret)

Svar eller ikke svar. Send bilde eller tekst som "svar". Snapchat er ment f.eks at du kan sende en liten "tanke", noe du vil dele med en/flere. Ta det som du vil. Jeg svarer som oftest. Noen ganger bare med en smiley, en "figur", et bilde, eller spør hva/hvor på bildet, gir en kommentar osv.

Det er hyggelig å få et svar. Men hvis du får mange hele tiden fra en person, velger jeg å bare svare av og til kanskje. Kommer an på. Behøver jo ikke svare der og da med en gang hviss det da ikke er et spørsmål som vil ha svar.

Noen sender til deg. Og noen ganger kan jo du sende til dem igjen. Koselig det, vel?

Endret av exictence
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk 20-25 snapchat-bilder av to jeg ikke aner hvem er om dagen! Jeg har aldri lagt dem til og hvordan de finner snapchatten til folk de ikke kjenner skjønner jeg ikke. Det har ikke noe poeng, og det ser ut som det er for unger. 

Den ene personen sendte en haug med bilder av helt meningsløse ting og av drikken sin på fester og sånt, i mens den andre sendte bilder av at vedkommende viste finger'n til meg via snapchat. Deretter brukte han snapchap til å fortelle hva han mente om folk. Person Y er en dritt etterfulgt av et bilde, alle personene er noen møkkafolk etterfulgt av en grimase, osv... Herregud så barnslig. 

Anonymkode: ef0df...ef0

Skrevet

Jeg er kanskje for gammel for snap. Skjønner det heller ikke. Eller så har jeg kjedelige snapvenner. Forstår virkelig ikke vitsen med å dele så mye uinteressant ræl. Et familiemedlem sender snapper hver dag om uinteressante dag h*n gjør. En annen slektning sender masse kjedelige videosnapper med ungene sine som jeg ser ofte nok, og som ikke er SÅ søte når de gjør random ting som kanskje hun synes. 

Og så synes jeg brukervennligheten er vanskelig. Føler at uansett hva jeg trykker på, så kommer det opp at jeg må svare med bilde, noe jeg aldri vil. Hender jeg svarer med chat, eller oftest svarer jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på Snap som en hverdagslig samtale hvor jeg deler trivielle ting som er litt morsomme eller kule. Siden bildene/videoene bare er midlertidig så synes jeg de passer ypperlig til slikt. Så hvis jeg synes noe er litt morsomt eller har lyst til å si noe til noen, men det blir for trivielt for insta/facebook, så legger jeg det på snap.

Anonymkode: f6347...3ff

AnonymBruker
Skrevet

SKjønner ikke poenget jeg heller. Svært få bilder som er interessante

Anonymkode: 5e34b...d81

Skrevet

Jeg skjønner det ikke jeg heller @Simbyxor om det er noen trøst 🙈 Noen ganger svarer jeg, andre ikke, uansett så blir noen fornærmet 😂 Her om dagen oppdaget jeg at det også gikk ann å ringe med Snapchat, da ga jeg virkelig opp. Jeg har blitt så gammel at jeg fremdeles ser verdien i en ordinær telefon og sms. Jeg kan strekke meg til Messenger og Facebook er moro tidsfordriv. Thats it 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For ti år siden slengte folk hele livet på fb, nå går det heller på snap. BIlder av ting man gjør (som utsikt fra tur, kakebaking, bilder fra hagen, bilde av en genser man har strikket), folk man er med, steder man besøker, morsomme ting man ser, rare folk, kjekke småting i hverdagen, livets ironisk øyeblikk, en hilsen osv. Jeg er en av de som bruker snap mye, men det er langt fra alle jeg har på snap som er like ivrige. Noen sender aldri, noen legger hele livet sitt på my story (og det er i overkant), og noen sender jeg med ganske ofte. F.eks hvis alle kollegene mine skal ut og jeg må være på jobb, så syns jeg det er kjekt å få bilde av dem ila kvelden, at de filmer en skål for oss som jobber o.l. Har også venninner som bor langt vekke, der det å sende hverandre litt bilder ila uken gjør det lettere å føle at man er i hverandres liv. Holder kontakten med mange på den måte, og det funker bra. Svarer ikke på alle snapper, kun når jeg syns det er noe bra å respondere på. Og forresten, jeg er nærmere 40 enn 30, og vi er mange i min omgangskrets på samme alder som bruker snap, det er ikke bare for ungdommen.

Anonymkode: 081bf...c48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

SKjønner ikke poenget jeg heller. Svært få bilder som er interessante

Anonymkode: 5e34b...d81

Syns det er litt rart. Snapchat er for barn og ungdommer. Det er vel grenser for hva de kan lire fra seg. 

Anonymkode: ef0df...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...